Social Icons

ප්‍රේමලතා


වින්සන්ගෙ කට හොද නෑ.ප්‍රේමලතා ගැන හැමදෙයක්ම හම්බවෙන හැමෝම එක්ක කියනවා.ගෙදර බල්ලට කුෂ්ඨයක් හැදිල පේමලත ඌව මැරුවා.මේක වින්සන් කියලා කඩපිලෙත්
බල්ලට ලෙඩක් හැදුනා .මම ඌට බේත් අරන් දෙන්න හදනකොට ඩාලින් ඌව මරල වලලල කියලා.ප්‍රේමලතාට යකා නැග්ග.ප්‍රේමලතා වින්සන්ට කියලා තිබ්බෙ මම කොයි වෙලාවක හරි බල්ල මරනවා කියලා.
වින්සන් ගැන ප්‍රේමලතාට මාර තරහක් ආවෙ.වින්සන්ව මරන්න ඕන කියලත් ප්‍රේමලතා කල්පනා කළා.ලිලීනෝන එක්ක මේ ගැන කතා කරගන්න ඕන කියල හිතුවා.ඒ වෙලාවෙම  ගියා හම්බවෙන්න.මාර ප්‍රශ්නයක් ලිලී අක්කෙ.මට මේ වින්සනය එක්ක මාර තරහක්  ඕකව මරන්න ඕන.ප්‍රේමලතා කිව්ව
උබගෙ ඕන එපාකම් ඌ පිරිමහනවද ලිලීනෝන ඇහුව


උවමනා එපාකම් කියන්නෙ ගෙදර වියදමට නම් සතයක්වත් දෙන්නෙ නෑ.හැබැයි හැබැයි ඉතින් කකුල් දෙක අස්සටනම් අරිනවා මදි නොකියන්න ප්‍රේමලතා කිව්ව.
එහෙනම් මරන්න එපා බන්.මම මිනිහව මැරුවෙ ඒ වැඩේ හරියට නැති හින්ද.
මැරුවට පස්සෙ මට හිතුන දුංකුඩුවා කපලා දාන්න මම කපල දැම්මා.මට පස්සෙ ඒක ගැන බයක් ඇතිවුනා.ඒත් ඒක මට වාසියට හිටියා නඩුවෙදි.ලිංගික හිරිහැර ඉවසන්න බැරුව මැරුවා කියලා ඔප්පු වුනා.
ඕකව මරන්න එපා.ඕකට දඩුවමක් දියන්.හෙලුවැල්ලෙන් තියලා වේවැලකින් හරිබයිසිකල් කේබලේකින් හරි තට්ටමට ගහපන්.කකුල් වලට හොදට රිදෙන්න ගහපන්.ඕනනම් මමත් එන්නම් උදව්වට.ලිලීනෝන කිව්වා.ඊට පස්සෙ ඌ හැදෙයි.මේක පුරුද්දක් විදියට කරපන් වේවැල දැක්ක හැටියෙ චූ යන මට්ටමට හදා ගනින් ලිලීනෝන උපදෙස් දුන්නාකතා කරගත්  පරිදිම ලිලීනෝන වින්සන්ලගෙ ගෙදර ආවා.වින්සන් හිනාවුනාට ලිලීනෝන හිනාවුනේ නෑ ඈබන් වින්සන් උබේ කට හොද නෑ නේද ලිලීනෝන සැරකළා.උබට දඩුවමක් දෙන්න ඕන.වරෙන්කො කියල වින්සන්ගෙ කනෙන් ඇදගන ගියා .ආ දගය එනකොට වදකය කලින්ම කාමරේට ඇවිල්ල වගෙ ලිලීනෝන කාමරේ හිටපු ප්‍රේමලතා දැකලා කිව්වා.ප්‍රේමලතාටත් හිනා ගෙදර මිනිහව කනෙන් ඇදගන එන ලිලීනෝන දැකලා.
වින්සන් ගෙ ඇදුම් ගලවල බංකුවට හේත්තු වෙන්න කියලා ලිලීනෝන අන කලා.යකෝ මම ඔයිට වඩා ලොකු ඒව දැකලා තියනවා තෝ බංකුවට හේත්තු වෙය.දඩුවම ඉවර වෙන්න කලින් දැගලුවොත් දඩුවම වැඩිවෙයි
වින්සන් බය වැඩිකමට කියපු විදියටම කලා.පළමුවැනි පාර වැදුනෙ කීස් ගාල කේබල් එක හුලන් කපාගන ඇවිල්ල.වින්සන් දැගලුවා.දෙවැනි පාර ඊට ටිකක් පහලින් තට්ටමට වැදුනා.වින්සන් අත මිටමොලෝගත්ත.දත්මිටි කෑව.
තුන්වැනි පාරට ඇහැට කදුලු ආව.හතරවෙනි පාර වදිනකොට තට්ටම ඩාන්ස් දාන්න ගත්ත.වින්සන් කෑගැහුවා ඉකි ගහගහ ඇඩුවා.දඩුවම ඉවර වෙලා බිම බුදියන්න කිව්වා කලවා වලට පහර දෙන්න
අනේ ලිලී අක්කෙ මට රිදෙනවා කියලා වින්සන් කිව්වා.රිදෙන බව මම දන්නවා බන් රිදෙන්න තමයි  ගහන්නෙ කියලා ලිලීඑනෝන වින්සන්ව පස්ස පැත්තෙන් අලල්ල තල්ලු කලා.වින්සන්ගෙ කකුල් වලට කේබල් පහර දෙන කොට වින්සන් මර ලතෝනි දුන්න
මේකෙන් පස්සෙ වින්සන් හැදුනා .ඒ වගේම ප්‍රේමලතා වින්සන්ට දඩුවම් කරන්න පටන් ගත්තා .කොහොමටත් මාසෙකට දෙසැරෙයක් වින්සන්ට මේ සංග්‍රහ ලැබෙනවා.
වින්සන් දැන් බොන්නෙත් නෑ.ගෙදර උයන පිහින වැඩ ඔක්කොම වින්සන්ගෙ අතින් තමයි සිද්ද වෙන්නෙ.ප්‍රේමලතාගෙ රෙදි හෝදල  නාවලා වහලෙක් වගෙ වින්සන් වැඩ .නැත්නම් බරපතල දඩුවම් තමයි ඉතින්

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa