Social Icons

හිතුවෙ වත් නැති දවසක


මගේ මුල්ම කතාව.බලල,හොද නම් කියන්න.හදන්න ඕන තැන් කියල කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙන යන්න….
මම චාමර.. හැමදාම කතා කියවනව විතරයි නෙ.ඒ නිසා කතාවක් දාන්න ඕන කියල හිතුන..මේ සීන් එක වෙලා දැන් අවුරුද්දක් විතර වෙනව.
අපෙ ගෙවල් ලග ඉන්නව පවුලක්.කොල්ලට 30ක් විතර.කෙල්ලට28ක් වෙන්න අති.තාම බබාල නෑ.බැදල අවුරුද්දක් විතර.කොල්ල හැමදාම උදේට වැඩට යනව.එන්නෙ හවස් වෙලා.අපිත් එක්ක ගොඩක් ෆිට් ඒ අය.ඉතින් මම ගමේ හොදට කාඩ් එක තියාගෙන හිටපු නිසාත්,එයාලත් එක ගොඩක් හිතවත් නිසාත් මට ඕන වෙලාවක එහෙට යන්න නිදහස තිබ්බ.කොල්ල ගෙදර හිටියත් නැතත් අවුලක් තිබ්බෙ නෑ.මට පාලු හිතුනම මම එහෙ යනව.කොල්ල ඉන්නව නම් එක්කො කැරම් ගහනව.නැත්නම් පොඩි ඩ්රින්ක් එකක් අරගෙන වල් පල් කතා කර කර ඉන්නව.ඌ හොදට කන බොන එකෙක්.අක්ක විතර නම් ඉන්නෙ අක්කයි මමයි එක එක ඒව කතා කරනව.මගේ ලව් ගැන.තව එක එක දේවල්.



ඒ දේන්නම හරි හොදයි.ඒත් මට නම් අක්ක හොදා…..යි.එයාට ලස්සන ඇගක් තිබ්බ.ගොඩක් සුදු උනේ නැතත් හොදට රස විදින්න පුලුවන් ඇගක් එයාට තිබ්බෙ.ඉන 32ක් විතර ඇති.පපුවත් 34ක් විතර වෙන්න ඇති.අරූ නම් රැට ගෙදර ඇවිත් මේ පස්ස පලන්න හදනව ඇති.මම මාර ආසයි එයාගෙ පපුවටයි පස්සටයි.ඒත් ඒක හිතේම තියන් හිටිය මිසක් කවදාවත් මම චාටර් වෙලා නම් නෑ.
එයාලගෙ ගෙවල් තිබ්බෙ ටිකක් කන්දක් උඩට වෙන්න.වටෙම කෑලෑව.වැඩිය ගෙවල් නෑ. මේ කියන දවසෙත් කරන්න වැඩකුත් නැතුව කම්මැලි කමේ හිටපු නිසා මට හිතුන අක්කලගෙ පැත්තට යන්න ඕන කියල කතා කර කර වත් ඉන්න පුලුවන් නිසා.
ශෝටකුයි ටී ශර්ට් එකකුයි දාගෙන,හැමදේටම මගෙ ලගින්ම ඉන්න ෆෝන් එකත් සාක්කුවෙ දාගෙන, මං හිමිට අක්කලගෙ පැත්තට ඇවිදගෙන යන්න ගත්ත.දැන් මට එක එක ඒව මැවිල පේනව. අක්ක අද මොකක් ඇදගෙන ඉදිවිද? ටී ශර්ට් එකකුයි ශෝටකුයි උනොත් එල. බ්රා එකකුත් ඇදගෙන ඉදීවිද? ඒක මොන පාට එකක් වෙන්න ඇතිද? පෑන්ටියක් නැතුව ඉදිවිද?ඔහොම හිත හිත කොහොම හරි මං අක්කලගෙ ගේ ලගටත් ඇවිත්.දොරවල් ඔක්කොම වහල.කවුරුවත් පේන්න නෑ.ඒ කියන්නෙ මගෙ හීන ඔක්කොම ඉවරයි ද? අක්ක කොහේ හරි ගිහින් වත් ද?.ශිට්.අපරාදෙ.මොනව කරන්නද? හීන ඔක්කොම බිදිල යද්දි මම ගෙදර යන්න ආපහු හැරුනා.
එක පාරටම ගේ ඇතුලෙන් මොකක් හරි සද්දයක් ඇහුන. මම එතනම නතර උනා. ටිකක් අහගෙන හිටිය.ම්හ්හ්.. ඒ පාර මුකුත් නෑ..හිතේ අප්සට් එකට ඇහුන සද්දයක්ද මන්ද.මම ගේ ලගට තව ටිකක් ලං උනා. මෙන්න ඒ පාර හිමීට දොරක් වහන සද්දයක් ඇහෙනව.ඒ කියන්නෙ ගේ ඇතුලෙ අක්ක ඉන්නව.ඒත් මොකද මෙයා දොරත් වහගෙන.ෂුවර් එකට නාලා කාමරේට එන්න ඇති.ඒ කියන්නෙ දැන් අක්ක ඇත්තෙ ටවල් එක පිටින්.හිතනකොටත් පිස්සු බම්ප් වෙනව.ජනේලෙ ගාවට ගිහින් බලන්නත් හිතෙනව.ඒත් බයයි වගේ..මම හිමීට බිත්තිය දිගේ අක්කලගෙ කාමරේ ගාවට ගියා.වටේම කැලෑව නිසා කිසි අවුලක් නෑ.කාටවත් පේන්නෙත් නෑ,පේන්න කවුරුවත් ඇත්තෙත් නෑ කියල මම දන්නවනෙ.මම බය නැතුව අක්කලගෙ කාමරේ ජනේලෙ ලගටම ගියා.ජනේලෙ වහල උනාට ඇතුලෙ ජනෙල් රෙදි නෑ.බැලුවොත් පේනව.
එක පාරටම කාමරේ ඇතුලෙන් හිමීට කතා කරන සද්දයක් ආව.අක්ක දැන් නෙ නෑවෙ.සීතලට මෝල තද වෙන්න ඇති.ශුවර් එකට අයියට කෝල් කරනව ඇති.මම හිමීට ජනේලෙට ඇහැ තියල බැලුව. අම්මටසිරි. දැක්ක දෙයින් මට පිස්සු හැදිල ආයෙත් හැදුන……..
කාමරේ ඇතුලෙ අක්කයි,තව එකෙකුයි ඉන්නව. උන් දෙන්න ඇද උඩ වාඩි වෙලා බදාගෙන රහසින් මොනවද කතා කර කර ඉන්නව.මමත් බලාගෙන හිටිය.කතා කරන ගමන් කොල්ල අක්කගෙ ඔලුව අතගානව.මුන් දෙන්න ලවර්ස් ල වගෙ. මට එතකොට මතක් උනා මාසෙකට විතර කලින් මගෙ යාලුවෙක් කිවුව කතාවක්.”මචන් ….. අක්කට තව කොල්ලෙක් ඉන්නවලු.ඌ සමහර දවස් වලට ගෙදරටම කොට්ට පනිනවලු.කලින් ලවු එකක් ලු.” එහෙනම් කතාව ඇත්තක් ද?අක්කට එයා බැදපු ගෑනියෙක් කියල අමතක වෙලාද කොහෙද එක පාරටම අරූ ගෙ බෙල්ල වටේ අත් දෙක දාල ඌව බදගෙන උගෙ තොල් දෙක උරන්න ගත්ත..හරි.දැන් නම් මට තව ටිකකින් බ්ලු එකක් මෙතනම බලන්න පුලුවන් වෙනව කියල මට තෙරුනා.මල්ලි නම් දැනටම කෙලින් වෙලා.මූ ටත් පුදුම කලබලයක්නෙ තියෙන්නෙ.
දැන් මම මොකද කරන්නෙ කියල කල්පනා කරනකොටම මට සුපිරි අදහසක් ආව.මේ සීන් එක වීඩියෝ කලා නම් මටත් අක්කගෙන් ආතල් එකක් ගන්න වැඩක් සෙට් කරගන්න තිබ්බ.මම හිමිට සාක්කුවට අත දාල මගෙ ෆෝන් එක එලියට ගත්ත.හිමිට ෆෝන් එක සයිලන්ට් කරල කැමරාව ඔන් කරල මම ෆෝන් එක ජනේලෙට ලන් කලා.සුපිරියටම පැහැදිලි නෑ.කාමරේ ඇතුලෙ ටිකක් කලුවරයි.ඒත් ඉන්නෙ කවුද කියල අදුනගන්න නම් පුලුවන්.මේ ඇති හොදටම.සීන් එක වීඩියෝ කරන ගමන් මාත්හොදට බලාගෙන හිටිය.උගේ නම රංග (මම පස්සෙ දැනගත්තෙ). රංග ඇදේ වාඩි වෙල ඉන්න ගමන් එක පාරටම අක්කව උස්සල උගෙ උකුලට ගත්ත.අක්කගෙ ලොකු පස්ස දැන් තියෙන්නෙ උගෙ බාන්ඩෙ උඩ.ගානට සෙට් වෙල වගෙයි.අක්ක නම් හොදටම ඇබරෙනව.මු අක්කගෙ කිහිලි 2ට යටින් මුගෙ අත් දෙක යවල අක්කගෙ මං ගොඩක්ම ආස ලොකු තන් දෙක මිරිකනව.අක්කගෙ ඇස් දෙකත් බාගෙට පියවිලා.එයාගෙ තන් දෙක උඩ තියෙන මුගෙ අත් දෙක එයා තද කරල අල්ලගෙන ඉන්නෙ.මූ තන් 2 මිරිකන ගමන් අක්කගෙ බෙල්ල කිස් කරනව.අක්කට කෙදිරි ගෑවෙනව….
ටිකක් වෙලා අක්කගෙ ටී ශර්ට් එකට උඩින් තන් 2 අත ගගා හිටපු මූ,හිමිට අක්කගෙ ටී එක උඩට උස්සන්න ගත්තා.අක්කත් අත් 2 උස්සල මුට සප් එක දෙනව.මු අක්කගෙ ටී එක ගලවලම දැම්ම.දැන් අක්කගෙ තන් දෙක වහගෙන ඉන්න ලොකු සුදු පාට බ්රා එක මට පේනව.මගේ එක දැන් පැලෙන්න වගේ.ඇයි යකෝ හැමදාම හීන දැක්කෙ මේක බලන්න නෙ.මු බ්රා එකට උඩින් හොදට අක්කගෙ තන් 2 මිරිකනව.එහෙම මිරික මිරික ඉදල මූ එක අතක් අක්කගෙ සාය උඩින් පූසි ලගට අරන් ගියා.දැන් මූ එක අතකින් තන් මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් අක්කගෙ පූසි අතගාන්නව.අක්කට ෆිට් එක හැදිල වගේ දගලන්නෙ.මේව බලන් ඉදල මටත් පිස්සු වගේ.මම හිමීට අනිත් අතෙන් කලිසමට උඩින් මගෙ එක අතගාන්න ගත්ත.මුන් දෙන්නට නම් ජනේලෙ දිහා බලන්න සිහියක් නෑ.ඒ නිසා මටත් අවුලක් නෑ
මූ අක්කට මොකක්ද කිවුව.අක්ක නැගිට්ට.මෙන්න මූ ඒපාර අක්කගෙ ඉන ගාවට අත් දෙක තියල හිමීට අක්කගෙ සාය පහලට අදිනව.මගෙ කටත් ඇරුන.අක්ක ඇදගෙන හිටියෙ කලු පාට පෑන්ටි එකක්.ඒක අක්කගෙ තඩි පුක වහන්න ලොකු ගේමක් දුන්නත් වැඩේ සාර්තක වෙලා තිබ්බෙ නෑ. රංගය හොදට මෝල් වෙලා කියල උගෙ මූන බලමු ගමන් තේරෙනව.මෝල් වෙන්නෙ නැතුව ඉදිවිද මේ වගේ පට්ට කෑල්ලක් පෑන්ටියයි,බ්රා එකයි විතරක් ඇදගෙන මූන ඉස්සරහට වෙලා දගලනකොට…..
මූ එක පාරටම අක්කගෙ ඉනට අත් දෙක තියල අක්කගෙ කිම්බ මුගෙ මූන ලගට ඇදල ගත්ත.මූ තාමත් වාඩි වෙලා හිටියෙ.දැන් අක්කගෙ කිම්බ තියෙන්නෙ මුගෙ මූන ලග.පෑන්ටියට උඩින් මූ අක්කගෙ කිම්බ කන්න හදනව.අක්කගෙ මූන බලන්න ලස්සනයි.ඒක තප්පරෙන් තප්පරේට වෙනස් වෙනව.අක්ක හොදට ඉන පද්දනව.කිම්බ හොදට මුගෙ කටේ අතුල්ලනව.මූ කිම්බ ලගින් කට අරගෙන එතනට අත තියල කිම්බ ගාව හයියෙන් මිරිකුව.අක්කට “ආවු” කියවුනා.දැන් මූ පෑන්ටිය ගලවන්නද කොහෙද යන්නෙ….
මූ හිමීට පෑන්ටිය පහලට අදිනව.අක්කත් ඉන පද්ද පද්ද ෆුල් සප් එක දෙනව.මගේ හුස්ම ගන්න වේගෙ වැඩි උනා කියල මට හොදට දැනුන.හැමදාම හිතෙන් ගලවපු පෑන්ටිය, දැන් ඇස් දෙක ඉස්සරහ ඇත්තටම ගැලවෙනකොට කොහොමද ඉවසගෙන ඉන්නෙ..මූ පෑන්ටිය ගලවන අතරෙ අක්ක බ්රා එක ගලවන්න හදනව.පිස්සු හැදෙනව.පෑන්ටිය ටික ටික පහලට එනකොට මට අක්කගෙ කිම්බ ටික ටික පේන්න ගත්ත.වැල වල ඉන්න සුද්දියොන්ගෙ වගේ රෝස පාට නොවුනට ඒක ගොඩක්ම කලුත් නෑ.යාන්තමට වැවුන මයිල් වලින් අක්කගෙ කිම්බෙ ලස්සන ගොඩක් වැඩි උනා.මම ඒකෙ ලස්සන බලන අතරෙ අක්ක බ්රා එකත් ගලවල.දැන් අක්කගෙ ලොකුම ලොකු තන් දෙක මට හොදට පේනව.ටිකක් එල්ලෙනව වගේ උනත් කැත නම් නෑ.සුදු තන් දෙක මැද තියෙන නිපල් දෙක දුබුරු පාටයි.ටිකක් ලොකුයි.නිපල් දෙක වටේ දුබුරු පාට රවුම් 2 තන් දෙකට පට්ට සෙක්සි ලුක් එකක් දෙනව.
අක්කගෙ ඇදුම් ඔක්කොම අයින් කලාට පස්සෙ අක්ක මුගෙ ඇදුම් ගලවන්න පටන් ගත්ත.ටී එකයි,දිග කලිසමයි ගලවල අක්ක මුගෙ ඉස්සරහ දන ගහගත්ත.මූ ජොකා පිටින් ඉන්නෙ.එත් මුගේ එක මොන වගේද කියල හිතාගන්න පේන ටිකත් ඇති.අක්ක ජොකාට උඩින් මුගෙ එක එක අතකින් අල්ලගෙන හිමිට කට එතනට ලන් කරල තොල් දෙකෙන් ඒක හිමීට හපනව.ටිකක් වෙලා හපල අක්ක හිමිට ජොකා පාත් කලා.ජොකා ඇතුලෙ හිර වෙලා තිබ්බ අරුගෙ එක, එක පාරටම එලියට පැන්න.අක්ක හරිම ආසාවෙන එක පාරටම ඒක අල්ලගෙන කටේ දාගත්ත.හරියට අවුරුදු ගානකින් පයියක් දැකලා නෑ වගෙ.අරූ ගැස්සුනා.ආතල් නැත්ද යකෝ..අනේ ඌ වෙනුවට එතන මම හිටිය නම්.අක්ක හොදට මුගේ එක උරනව.හොදට පුරුද්ද තියෙනව වගෙ.උරන ගමන් එක අතකින් ඇට දෙකත් අතගානව.අරූ අක්කගෙ ඔලුව අතගානව.ඌ ට පිස්සු වගේ.ටිකක් වෙලා ආතල් එක අරගෙන මූ අක්කව නැගිට්ටවල හිමීට ඇදේ හාන්සි කරා.
ඇදේ හාන්සි වෙලා අක්ක කකුල් දෙක හොදට පලල් කලා.දැන් කලින්ටත් වඩා හොදට මට අක්කගෙ කිම්බ පේනව.එතන පිම්බිලා.ජනේලෙන් පැනල ගිහින් දත් පාර වදින්නම හපන්න හිතෙනව අක්ක කෑ ගහනකල්..මම ඉවසගෙන හිටියා.මුන් දන්නව නම් මේ හැම දෙයක්ම වීඩියෝ වෙනව කියල මාව මරන් කනව…..
ඇද ලගට ගිහින් අක්කගෙ කකුල් පැත්තෙන් ඇදට නැග්ග.මුගෙ එක මෝල් ගහක් වගේ නැගල.දෙපැත්තට වැනෙනව.අක්කත් පිස්සුවෙන් වගෙ ඒක දිහා බලන් ඉන්නව.ඇදට ගොඩ උන මූ අක්කගෙ කකුල් දෙකට අත් තියල කකුල් පුලුවන් තරම් ඈත් කලා.ඊට පස්සෙ කොට්ටයක් අරන් අක්කගෙ පස්සට තිබ්බ.අක්කත් ඉන උස්සල සප් එක දුන්න.දැන් අක්කගෙ කිම්බ කලින්ටත් වඩා හොදට පිම්බිලා.ඒක දිලිසෙනව.මූ හිමීට පාත් වෙලා අක්කගෙ ඉනට අත් දෙක තියාගෙන කිම්බට කට තියාගත්ත.මූ දැන් හිමීට අක්කගෙ කිම්බ ලෙවකනව.අක්ක මුගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන.පිස්සුවෙන් වගේ ඇබරෙන්නෙ.ඉන උස්සනව,පද්දනව,මුගෙ කොන්ඩෙන් අදිනව.ඉන්නම බෑ වගේ.මූ අක්කගෙ මෑ ඇටේ ලෙව කන ගමන් එක අතක් කිම්බ ලගට ගෙනත් හිමීට ඇගිල්ලක් අතුලට ඔබනව.අක්ක දැන් එක අතකින් මුගෙ ඔලුව අතගාන ගමන් අනිත් අතින් එයාගෙ තන් දෙක අත ගාගන්නව.
ටික වෙලාවකින් රංග නැගිට්ට.මූ හිමීට ටිකක් ඉස්සරහට උනා.දැන් මුගෙ පයිය තියෙන්නෙ අක්කගෙ කිම්බ ගාව.අක්ක “අනේ දාන්න රංග” කියන්න වගෙයි බලාගෙන ඉන්නෙ.මූ එක අතකින් පයිය අල්ලගෙන,අනිත් අතින් අක්කගෙ ඉන අල්ලගෙන පයිය අක්කගෙ කිම්බ ගාවටම අරන් ගියා.දැන් මුගෙ ටොප් එක අක්කගෙ කිම්බෙ ඇතිල්ලෙනව.අක්ක තවත් ටිකක් කකුල් පලල් කරල මූ ට උදවු කරනව.
මූ දැන් ටොප් එක හොදට අක්කගෙ කිම්බෙ තොල් උඩ අතුල්ලනව.අක්කගෙ ඇස් පියවෙනව.ටිකක් වෙලා මෙහෙම කරල මූ එක පාරටම පයිය ඇතුලට බැස්සුව.අක්කට “ආහ්” කියවුනා.මූ එක පාරටම පයිය ඇතුලෙම තියෙද්දි අක්කගෙ ඇග උඩ දිගා වෙලා අක්කගෙ තොල් දෙක උරන්න ගත්තා.
එතනින් පස්සෙ සීන් එක එකම විදියට ගියේ. අරූ අක්කගෙ ඇග උඩ නැගගෙන පිස්සුවෙන් වගෙ ගහනව.ඌ ගහන ගහන පාරට අක්කගෙ තන් දෙක උඩ විසි වෙනව.යාන්තමට “චොක් චොක්” සද්දෙත් ඇහෙනව.මම විනාඩි 15 ක් විතර සීන් එක බලාගෙන හිටිය.තවත් මෙතන ඉන්න එක ඇගට ගුන නෑ.දැන් මං ලග සුපිරි විඩියෝ එකකුත් තියෙනවනෙ.මේක බලල අදට වැලක් අදින්න පුලුවන්.ඒත්, දැන් මම මේකෙන් මොකක්ද කරන්නෙ? කොහොමද අක්ක එක්ක කතාවට සෙට් වෙන්නෙ.ඊට පස්සෙ කොහොමද ගේමට එන්ටර් වෙන්නෙ? මෙහෙම හිත හිත මම හිමීට ගෙදර පැත්තට ඇවිදගෙන ගියා…..

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa