Social Icons

තිවංක එක්ක 3

මතකයිනේ මාව.මේක වුනෙත් තිවංකගේ තිබ්බ fantasy sex life එක නිසා තමයි වුනේ.දවසක් මම office ගිය වෙලාවක මට තිවංක කතා කරලා කිව්වා අද පොඩි වැඩකට එළියට යමු නේද කියලා.මමත් ඒ වැඩේට යන්න ready වුනා.යන ගමන් තිවංක මගේ skirt  අස්සට අත දාලා නංගිට සැප දෙන්න පටන් ගත්තා.එහෙම කරනකොට මට ඉන්න බැරිව යනවා.ටික වෙලාවක් යද්දි තිවංක panties අස්සට අත දාලා ගිටාර් ගහනවා වගේ කලත්තනවා.ටික වෙලාවක් යද්දි මට කෙදිරි ගෑවිගෙනම එයාගේ ඇගිල්ලක් ඇතුලට ගියා.මට ඒඑක්කම juice යන්න පටන් ගත්තා.එයා වාහනේ drive කරන ගමන් අනිත් අතින් මට finger fuck එක දෙනවා.එහෙම ඇගිල්ලෙන් කරන ගමන් තව ඇගිල්ලක් ඇතුලට දාලා හොලවන්න පටන් ගත්තා.ඒ වෙන කොට මම හොදටම fire වෙලා.මට තේරෙනවා මගේ breast ටික ටික ලොකු වෙනවා.bra එකත් ගලවගෙන එන්න වගේ බිම්බෙනවා.අපි ගේ ලගට ආවාම එයා කිව්වා skirt එක  හාදා ගන්න කියලා.මම panties අදින්න හදනකොට ඒක juice වලින් හොදටම තෙමිලා.මම තෙත පිටින්ම ඇද ගෙන එයා පස්සේ ගියා.


tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa