Social Icons

ඉස්කෝලෙ අයියා


මට මේ සීන් එක උනේ මීට අවුරුදු 3කට කලින්. මම ඒදවස්වල O/L කලේ. අපේ ඉස්කෝලෙ ඒ දවස් වල අලුත්වැඩියා කටයුතු වගයක් ගියා. ඉතින් අපි හිටපු O/L සෙක්ශන් එකේ ටොයිලට් වලට යන්න පුලුවන් කමක් තිබ්බෙ නැහැ. අපිට යන්න උනේ A/L සෙක්ශන් එකේ ටොයිලට් වලට. දවසක් මම ටොයිලට් එකට ගියා පම්ප් එකක් දාන්න, එතන යුරිනල් 5ක් තිබ්බ. මම වම් පැත්තෙ කෙලවරේම එකට ගියේ. මම සිප් එක පහත් කරල ජොකාගෙන් මගෙ පයිය එලියට ගන්නකොටම මට ඇහුන තව කවුරු හරි ඇතුලට ආව කියල.



අපි සාමාන්යයෙන් එක ලඟ තියෙන යුරිනල් වලට සෙට් වෙන්නෙ නැහැ, එකක් ඇර එකක් තමයි පාවිච්චි කරන්නෙ, ඒත් අර ආපු කෙනා මගෙ ලඟම තිබ්බ එකටයි ආවෙ, අච්චර තියෙද්දිත්. මම හොරෙන් බැලුව මේ කවුද කියල, එයා A/L කරන අයිය කෙනෙක්, ඒ අයිය රයිෆල් ශූටින් නිස ඉස්කෝලෙ ජනප්‍රිය වෙලා හිටියෙ, A/L කලේ බයෝ. හරිම ලස්සනයි, හරිම හැන්ඩ්සම්. මට දැනුන එයා මගෙ දිහා බලන් ඉන්නව වගේ, මම හොරෙන් බැලුව, එයා මම පම්ප් කරන දිහා බලාගෙන හිටියෙ.

මම එයාගෙ පයිය දිහා බැලුව, එයා ටොපා එලියට අරගෙන තමයි පම්ප් කර කර හිටියෙ, එයා පයිය අල්ලන් හිටියෙ මට පේන විදිහටමයි, ඒ මදිවට ඒක නැගලා, ටොපා රෝසම රෝස පාටයි, පයිය අඟල් 7ක් විතර. ඒ අයිය සුදු, 5'8" විතර උස, හැන්ඩ්සම් කෙනෙක්. මම එතකොට 5'6" විතර උස, අයිය තරම්ම නැති උනත් මමත් තරමක් සුදුයි, මගෙ පයිය 6" විතර දිගයි.

ඉතින් මම පම්ප් එක දාල, මගෙ පයිය ගසල ඇතුලට දාගෙන ඇවිත්, ටැප් එකෙන් වොශ් එකක් දාගන්න කොට අර අයියත් ඇවිත් එයාගෙ අත ටැප් එකට ඇල්ලුව, සාමාන්යයෙන් සීනියර්ස්ලා ඔය බලු වැඩේ කරනවනෙ තග දාන්න, මම ගනන් ගත්තෙ නැහැ, එයා අත හෝදන ගමන් "මචන් උඹ අලුතෙන්ද ඉස්කොලෙට ආවෙ, මම උඹව දැකලම නැහැනෙ" කිව්ව, මම කිවුවා "අයියෙ මම O/L කරන්නෙ" කියල, "ආ ඒක තමයි මල්ලි මම උඹව දැකල නැත්තෙ" අය්යා කිව්වා.

"මල්ලි උඹේ පන්තිය මොකද්ද ?"
 "11F"
"ඕකේ පස්සෙ මීට් වෙමු"
කියල එයා මගෙ ඇ‍ඟෙ හැප්පීගෙන ගියා. මට තේරුනා එයා මොකටද එන්නෙ කියල. ඇත්තම කිවුවොත් ඒ වෙනකොට මම වැඩිය අතේ ගහන්නවත් හුරු වෙලා හිටපු කෙනෙක් නෙමේ. මම සෙක්ස් පැත්ත වැඩිය හෙවුවෙ නැහැ, ස්ටඩීස් විතරයි හිතුවෙ.

ඒ අයිය සීනියර් ප්‍රිෆෙක්ට් කෙනෙක්.  එයා පහුවදාම අපේ ක්ලාස් එක ලඟ ඩියුටි ආවා, ඇවිත් මගෙත් එක්ක හොඳ චැට් එකක් දැම්ම, මමත් හොඳට කතා කලා, මොකද ඉස්කෝලෙ ෆේමස් අයිය කෙනෙක් මගෙත් එක්ක කතා කරනව කියන්නෙ මට පන්තියෙ හෙන තැනක් ලැබෙන වැඩක් නිසා, අනික සීනියර් ප්‍රිෆෙක්ට් කෙනෙක්, අනික් උන්ට පුදුමයි. මමත් හරි ලොකුවට එයා එක්ක කදේ දාගත්ත. එයා ඇහුව "මල්ලි රයිෆල් ශූටින් එන්න හිත නැද්ද ?, මම සපෝට් කරන්නම්" කියල, මම කිවුව "ගෙදරින් අහල කියන්නම් අයියෙ" කියල. "එනවනම් හෙට ඉඳල එන්න, හෙට ප්‍රැක්ටිස් තියනව" අයිය කිව්ව.

මම ගෙදර ගියගමන් අම්මගෙන් පර්මිට් ගත්ත ප්‍රැක්ටිස් යන්න. පහුවදා අය්ය ඉන්ටවල් එකේ ඩියුටි හිටියෙ.
"මල්ලි, අද ඉන්නවද?"
"ඔව්"
ඒක් ඇහුවම එයාට හරිම සතු‍ටුයි. ඉතින් එදා හවස මම ඒ අයියගෙ පන්තියට ගිහින්,
"අයියෙ කොහටද එන්න ඕනි" කියල අහුව.
"ඔය ඉස්සරහ රූම් එක තමයි, ඉන්න කට්ටිය දැන් එයි" කිව්ව. මම හිටිය, එකා දෙන්න එනව, අයිය ඇවිත්, "අද කෝච් එන්නෙ නැහැ, මේ මල්ලිත් අද ඉඳන් එනව" කියල කට්ටියට කිවුව,
"කට්ටිය දැන් ප්‍රැක්ටිස් පටන් ගන්න" කියල කට්ටියට කියපු අයිය,
"මල්ලි මෙහෙ එන්න, ඔයා මොනවද මේ ගැන දන්නෙ ?" කියල මගෙන් ඇහුව,
"මම මොකුත් දන්නෙ නැහැ අයියෙ"
"හරි එහෙනම් ඇඳුම් මාරු කරගෙන එන්න අපි ප්‍රැක්ටිස් කරමු"

මම ඇහුව "අයියෙ කොහෙද ඇඳුම් මාරු කරන කාමරේ තියෙන්නෙ ?" කියල, අයිය රූම් එක ඇතුල පෙන්නුව, අනික් අය ඩ්‍රෙස් එක චේන්ජ් කරගෙන, මම ඇතුලට ගියා, ගිහින් ශර්ට් එකයි, බැනියමයි ගලවලා ටී ශර්ට් එක දාගත්ත, පස්සෙ වට පිට බලල ට්‍රවුසර් එක ගලවන්න ගත්ත, ඒත් එක්කම අයිය ඇතුලට ආව, එයා මගෙ දිහා බලල නොදැක්ක වගේ පැත්තකට ගිහින් එයාගෙ ට්‍රවුසර් එක ගැලෙවුව. අයිය එනකොට මම දෙකට නැමිල කලිසම කකුලෙන් පන්නමින් හිටියෙ, මම ඇඳල හිටියෙ තද නිල් පාට ජොකෙක්, ඒක ටිකක් ටයිට්, මගෙ පුක බේරිලා පේන බව මම දැනන් හිටිය.


අයිය එයාගෙ ට්‍රවුසර් එක ගලවනව මම දැක්ක. අයිය සුදු පාට ජොකෙක් අඳල හිටියෙ. මට පෙනුන විදිහට අයියට ඒ වෙලාවෙත් නැගල. මම බිම බලාගෙන ශෝට් එකත් ඇඳගෙන එලියට ආව. අයියත් ඇඳුම් මාරු කරගෙන එලියට ආව.
"එන්න මල්ලි, මම ට්‍රේන් කරන්නම්" කියපු අයිය මගෙ පිටිපස්සෙන් හිටගෙන මගෙ අත්දෙක යටින් එයාගෙ අත් දෙක දාල මගෙ අත්දෙක අල්ලගෙන මට රයිෆල් එක අල්ලන විදිහ කියල දුන්න. එත් එක්කම මට දැනුන අයියගෙ රයිෆල් එක මගෙ පස්සෙ වදිනව, එක අම්බනට නැගල, හෙනම රස්නෙයි.


අයිය මගෙ කිහිලි යටින් අත තියාගෙන "මල්ලි දැන් ෆයර් කරන්න" කිවුව. ෆයර් කරද්දිම මාව ගැස්සුනා, ගැස්සිල අයියගෙ ඇඟේ හැප්පුනා. අයියගෙ පයියත් අම්බනට ෆයර්. අයිය මාව තද කරල අල්ල ගත්තා. ඊට පස්සෙ කිවුව "බය වෙන්න එපා ඕක ප්‍රැක්ටිස් කරන කොට හරියයි" කියල. ආයෙත් මගෙ අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන ඒම් කරන හැටි පුරුදු කලා. මට හොඳට අයියගෙ පයිය වදිනව දැනෙනව. පස්සෙ අයිය ආයෙ මගෙ කිහිලි දෙක යටින් අත තියාගෙන ෆයර් කිවුව. ඒ ඉන්න ගමන් අයිය මගෙ පපුව ලාවට අත ගානව. නිපල්ස් හරිය හෙමීට තද කරනව, මම නිකන් දැනුනෙ නැති ගානට හිට්ය. ඔහොම අපි පැය දෙකක් විතර ප්‍රැක්ටිස් කරන් කොට අයිය කිව්ව "අදට අපි නවත්තමු, සරුත් නැහැ, හැබැයි ඉන්ටර් හවුස් ගේම්ස් ලඟයි කැමති අය ඉන්නවනම් කියන්න මම ඉන්නව" කියල. ඒත් ඉන්න එවුන් ඔක්කොම යන්න ලෑස්ති උනා. මම ටිකක් වට පිට බැලුව. අයිය මට ඇහැක් ගැහුව. අනික් අය රූම් එකට ගිහින් චේන්ජ් කරගන්නකොට අයිය මගෙ ලඟට ඇවිත් "මල්ලි ඔයා ඉන්න, අපි ප්‍රැක්ටිස් කරමු" කිව්ව.

මමත් "හා" කියල "අයියෙ මම පම්ප් එකක් දාල එන්නම්" කිව්ව, අයිය "ඕකේ" කියල ප්‍රැක්ටිස් කරන්න ගත්ත. වෙලාව 4ට වගේ ඇති. මම ආපහු එනකොට අරුන් ඔක්කොම ගිහින්. අයියයි මමයි විතරයි. අපි එලියෙ ටිකක් ප්‍රැක්ටිස් කලා. අයිය දැන් මගෙ ඇඟ අතගාන එක ටිකක් වැඩී. මගෙ පයියත් දැන් හොඳට නැගල. අයිය පැය කාලකට වගේ පස්සෙ කිව්ව "මල්ලි අපි ඇතුලට ගිහින් තියරි බලමු" කියල. මමත් "හා" කියාගෙන ගියා. අයිය පොත් වගයක් ගෙනත් "මේව මෙහෙමයි හදල තියෙන්නෙ, මේකයි මේකෙ ඔපරේශන් සිස්ටම් එක", ඕව කියල මට පොත බලන්න දීල වෙන කොහෙටද ගියා. ඊට විනාඩි දෙක තුනකට පස්සෙ අයිය මගෙ පිටි පස්සෙන් ඇවිත් මගෙ කරට උඩින් අත් දෙක දාල "මල්ලි ඕක කියෙවුවද ?" කියල අහන ගමන් අත් දෙක පහලට ගත්ත මගෙ බඩ හරියෙ ඉඳල උඩට ඔක්කොම අත ගෑවෙන විදිහට. ඒත එක්කම ලාවට වගේ මගෙ ටී එකත් ඉස්සුව. පස්සෙ අය්ය මගෙ මූන ඉස්සරහට අවිත් "මල්ලි ඔයා හරිම ලස්සනයි" කියාගෙන මගෙ තොල් දෙක කිස් කරන්න ගත්ත. මගෙ ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට මට ලිප්ස් කිස් එකක් ලැබුනෙ. අයිය හරිම සොෆ්ට් විදිහට මගෙ තොල් කිස් කලා. එයාගෙ දිවෙන් මගෙ තොල් හොඳට තෙමුව. පස්සෙ මාව නැගිට්ටවල පැය කාලක් විතර මාව බදගෙන කිස් කලා. ඒ ගමන් මගෙ ටී එක උඩට කරල මගෙ පිටත් අත ගෑව. හරිම සොෆ්ට් එයාගෙ ටච් එක. ෆෑන් එක දාල තිබ්බ නිසා දාඩිය අඩු වෙලයි තිබ්බෙ. ටික වෙලාවක් ඔහොම කරපු අයිය එකපරටම මගෙන් ටිකක් දුරස් වෙලා "අනේ මල්ලි තරහ නැහැ නේද?" කියල ඇහුව. මම කතා කලේ නැහැ. මට අදහගන්න බැරුව හිටියෙ මේ වෙන දේ. මම ඔලුව දෙපැත්තට වනල තරහ නැහැ කියල පෙන්නුව. අයිය ආයෙ මගෙ ලඟට ඇවිත් "මගෙ හොඳ මල්ලියා" කියල මාව බදාගෙන ආයෙ කිස් කලා. ඒපාර මම එයාගෙ පිට අත ගාන්න පටගත්ත.
ඒපාර අයිය කෙඳිරිගාන්න ගත්ත. ඔය අතරෙ කවුදෝ දොරට තට්‍ටු කලා. අයිය ගිහින් බැලුව. එයාගෙ යාලුවෙක්. අයිය කිවුව "අද එන්න වෙන්නෙ තව පරක්කු වෙලා උඹ පලයන්" කියල. ආයෙත් දොර වහපු අයිය මගෙ ලඟට ආව. ඇවිත් මගෙ ටී එක ගැලෙවුව. ටී එක ගලවල මගෙ නිපල්ස් ලෙවකන්නයි උරන්නයි ගත්ත. මගෙ පපුවෙ මයිල් නැහැ. මගෙ ඇඟ ස්මූත් කියල අයියට හෙන සැටිස්. අයිය මගෙ නිපල්ස් උරන ගමන් මගෙ ශෝට් එකේ ඉනෙන් ඇතුලට අත දාල මගෙ පිටි පස්ස අතගෑව. මට මාරම සැපක් දැනුනෙ. පස්සෙ අයිය එයාගෙ ටී එකත් ගලවලා එයාගෙ නිපල්ස් උරන්න කිව්ව, එයාගෙ නිපල්ස් හෙන උල්. එයාගෙ පපුව හොඳට කට් වෙලා තියෙන්නෙ. පපුවෙ එක මයිල් ගහක් නෑ, ශේවු කරල හිටියෙ. මම එයාගෙ නිපල්ස් උරන කොට අයිය "පොඩ්ඩක් විකල උරන්න මල්ලි" කියල කෙඳිරි ගානව.

ඔහොම ටික වෙලාවක් කරාට පස්සෙ අයිය මගෙ කලිසම ගැලෙවුව. මම දැන් මගෙ ජොකා පිටින්. මට ටිකක් ලැජ්ජ හිතුන. කවදාවත් මම වෙන කෙනෙක් ඉස්සරහ එහෙම ඉඳල නැහැ. අයියට ඒක දැනිලද කොහෙද එයත් එයාගෙ කලිසම ගැලෙවුව. අපි දෙන්නම දැන් ජොක්කු පිටින්.අයිය මාව ඇදල අරගෙන කිස් කරන්න ගත්ත. අයියගෙ පයිය මගෙ පයියට හොඳට තද වෙනව. ඔය අතර අයිය මගෙ ජොකාගෙන් ඇතුලට අත දාල මගෙ තට්ටම අත ගෑව. මමත් එහෙම කලා. පස්සෙ අයිය හෙමින් හෙමින් පහත් වෙවී මගෙ නිකට, බෙල්ල, නිපල්ස්, පපුව, බුරිය එහෙම ලෙවකාගෙන පහලට ගියා. ගිහින් මගෙ ජොකා උඩින් පයිය ලෙවකන්න පටන්ගත්ත. මට දැනුන සැප කියල නිම කරන්න බැහැ.

පස්සෙ අයිය මටත් එහෙම කරන්න කිවුව. මම අයියගෙ ජොකා ලෙවකන වෙලාවෙ එයාගෙ ජොකා පහත් කරල පයිය එලියට ගත්ත. ඒකෙන් ජූස් බේරෙනව. "මල්ලි මේක උරන්න පැටියෝ" කියල අයිය කිව්ව. මම ජූස් ටික පිහල අයියගෙ පයිය කටට ගත්ත. අයිය මාර ආසාවෙන් මගෙ කටට දුන්න. ඒක මාරම අත්දැකීමක්. මට පොඩ්ඩක් වත් අමාරු නොවෙන විදිහට අයිය මට කටට දුන්නෙ. පස්සෙ අයිය මගෙ පයියත් කටට ගත්තෙ එක දතක් වත් වදින්නෙ නැතිවෙන්න. අයිය හොඳ සැපක් මට දුන්න. "මල්ලි අපි ගලක් කපමුද ?" අය්ය ඇහැවුව. මම ජොකා ඇඳගෙන ඉද්දිම අයිය එයාගෙ ජොකා ගලවල මගෙ කකුල් දෙක මැද්දට එයාගෙ පයිය බස්සල මට ගල් කපන්න ගත්ත. අයිය පැය කාලක් විතර ගල් කැපුව, ගල් කපන ගමන් මගෙ තොල් වලටයි, මගෙ නිපල්ස් වලටයි එය නිකන් තියෙන්න දුන්නෙ නැහැ. ඒව ඔක්කොගෙම රහ බැලුව. එකපාරටම අයිය ගල් කපන වේගෙ වැඩි කලා. අයියට එහෙමම බඩු ගියා. අයිය මට ගල් කැපුවෙ බිමට රෙද්දක් දාල. අයියගෙ බඩු මගෙ ජොකාගෙයි අර රෙද්දෙයි. පස්සෙ අයිය මගෙ ජොකා පහත් කරල ආයෙ මගෙ පයිය කටට අරන් එක දිගට උරන්න ගත්ත. ටික වෙලාවකින් මට බඩු යන්න ආව. "අයියෙ යන්න ලඟයි" මම කිවුව. "කමක් නැහැ මල්ලි යවන්න" කියල අයිය ආයෙ උරන්න ගත්ට. ඒත් එක්කම මට බඩු ගියා අයියගෙ කටේම. අයිය ඒ ඔක්කොම ගිල්ල. මට අයිය ගැන පුදුම ආදරයක් දැනුන.

එදා ඉස්කෝලෙන් එනකොට හවස 6යි. ඊට පස්සෙ වෙච්චි දේවල් පස්සෙ කියන්නම්.

No comments:

Post a Comment

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa