Social Icons

මොරටු යද්දි


දවසක් මම පිටකොටුවෙ ඉදන් මොරටු යන්න පිටත් වුණා යාළුවෙකුගෙ තැනකට රෑ ගත කරන්න. පිටකොටුවෙන් පානදුර බස් එකක නැගල මම අවශ්‍ය තැනට ටිකට් ගත්ත. ටික දුරක් යන කොට මම පිටි පස්ස හැරිල බැලුව. පොරක් මං දිහා බලා ගෙන ඉන්නව. මම ආයෙ ටිකකකින් ඒ දිහා බැළුව. පොර හිනා වුණා. මමත් හිතුවෙ අඳුනන කෙනෙක් මට හිනා වෙනව කියල. මමත් ඉතිං හිනා වුණා.






මෙන්න ටිකකින් පොර ඇවිත් මං ලඟින් වාඩි වුණා. ලස්සන කොල්ල අපරාදෙ අහක දාන්න බෑ උස මහත ගාණට. මාර සෙක්සි ඇඟ. ඉතින් මමත් හිනාවෙලා සාදරයෙන් පිළීගත්ත. මෙහෙම දැන් බම්බලපිටිය හරියට විතර ආව. මට මතක නෑ පොර කොහෙන්ද නැග්ගෙ කියල මොකද මම දැක්කෙ නෑ. මටනං කිව්වෙ කොල්ලුපිටියෙන් කියල. ටිකකින් මගෙන් ඇහුව "කොහෙටද යන්නෙ ?" කියල.  මම කිව්ව "මොරටුවට" කියල. "මාත් මොරටුවට" කියල පොර කිව්ව.
සමාවෙන්න මට අමතක වුණා නේ මං ගැන ටිකක් කියන්න. මමත් ඉතින් පෙනුමින් ගොඩක් පොඩී. මට හරියට වයස පේන්නෙ නෑ. දැන් වුණත් කට්ටියට මගේ වයස හරියට කියන්න බෑ. මම ගොඩක් ලස්සන නැති වුණාට සෙක්සි ගතියක් තියෙනව. කොහොම හරි දැන් අපි දෙන්න එකම සීට් එකේ යනව. ටික දුරක් යන කොට මට දැනෙනව පොරගෙ අත මගේ අතේ ගෑවෙනව මමත් සද්ද නැතුව හිටිය. මෙහෙම යන කොට දැන් පොර දැනගත්ත මගේ අකමැත්තක් නෑ කියල ඉතින් දැන් ඇඟිලි වලින් මාව ටච් කරනව. තනියම හොඳ නෑනේ කොල්ලත් ලස්සනයි මටත් ආස හිතුන නිසා මමත් මගේ සහයොගය හැටියට මගේ අත පොරගෙ කලව උඩින් තිබ්බ. පොරට මාර සැටිස්. දැන් මගේ අත ආසාවෙන් මිරිකගෙන හිටිය. දැන් ටික ටික මගේ කලව උඩින් අත තියල පොර මට ටච් එක දෙනව. බස් එකේ සෙනග නැති වුණාට ලොකු වැඩකට සෙට් වෙන්න අමාරැයි.
දැන් අපි මොරටු ආව කියමුකො, බස් එකෙන් බැහැල මම දැන් යනව මගේ පොට් එකට යන්න. පොරත් මාව අතාරින්නෙ නෑ වගේ. මාත් එක්ක කතා කර කර යනව. ඔහොම යන ගමන් කරුවල හරියකදි මගේ බාව ඇල්ලුව. මට මාර විදිහට ෆෝම් වෙලා තිබ්බෙ. මාගේ එකත් අඟල් 6ක් විතර තියෙන නිසා පොරට ආස හිතුණ. මූ මට කියනව "යමු මේ ලඟ අතරු පාරක් තියෙනව, ඒක කරුවලයි කවුරුවත් එන්නෙ නෑ" කියල මටත් ඉතින් අහක දාන්න බෑනේ ඉල්ලීම මටත් ඉතින් ෆන් එකක් කිව්වම මගේ මල්ලිත් අඬ අඬා හිටියෙ. කොහොම හරි අතුරු පාරට ගියා. ඒක පොඩි අඩි පාරක් ගෙවල් ඔක්කොම තාප්ප දාල නිසා කාටවත් පේන්නේ නෑ. ඒ පාරෙ මැදට ගියාම දෙපැත්තෙන් කවුරු ආවත් අපට පේනව. ඒ අයට අපි පේන්නෙ නෑ, මොකද එතන කරුවල නිසා. පොර මාව බදාන කිස් කර ගෙන කරගෙන ගියා. ආසාවෙන් තොලක් දැම්ම. මාර සුවඳක් පොර ලඟ තිබ්බෙ මට තාම මතකයි. දවල් තිස්සෙ වැඩ කලාට කිසිම දාඩිය ගඳක් තිබුනෙ නෑ. මමත් ආසාවෙන් පොරගෙ කන පපුව එහෙම කිස් කලා. මෙහෙම කරන කොට ඈත පාරෙන් කවුද එනව. මම ටක් ගාල එහාට පැන්න. දැන් බුවා පම්ප් එකක් දානව වගේ ඉන්නව. මම එහෙට ගිහින් අර ආපු පොරගෙන් ඇහුව "අයියෙ, අපට පාර වැරදුනා *** පාර ලඟට යන්නෙ කොහොමද ?" කියල. බුවා රැවටුනා, අපට පාර කියල පොර ගියා. දැන් මට බයයි එතන කරන්න. මම කොල්ලට කතා කරල "යාළුවගෙ තැනට යමු, ගිහින් උදේට යන්න පුළුවන්" කියල කිවුව. අම්ම බනිනව කියල මෑන් බෑ කිව්ව. කොහොම හරි කමක් නෑ මගේ බලවත් අකමැත්ත නිසා එතනින් එන්න වුනා. දැන් පොරට මගේ එකේ සයිස් එකයි ඒක උරන‍කොට ආපු අතල් එකයි දලා යන්න බෑ වගේ මගෙත් එක්කම එනව.

එකම පවුලෙ අය සෙං කරනවා බලන්න එන්න 

ටිකක් මෙහෙම ඇවිද ගෙන යන කොට ලොකු ගෙදරකට යන පාරක් තිබුන. ඒ පාර දිගට කලුවරයි කුවුරුවත් ඒ පාරෙන් නම් එන්නෙ නෑ ෂුවර්. අපි ඒ පාර දිගේ ගියා. එතන තියෙනව ලොකු නුග ගහක් වගේ ගහක්. ඒක යටට ගියාම කාටවත් පේනනේ නෑ. අපි කවර් එකේ එතෙන්ට ගියා. දැන් බුවා මට මාර ආතල් එකක් දෙනව කටට අරගෙන ආසාවෙන් උරනව. මගේ එකේ සයිස් එකට පොරට ආසලු. මගේ ලව් ජූස් රසයිලු. කොහාම හරි මමත් මෑන් ට ආතල් එකක් දුන්න. ඒකත් හොඳ සයිස් එකක්, දිග නැති වුනාට මාර මහතයි. මගේ කටට ගන්නත් අමාරැයි කමක් නෑ හොඳ ෆන් ‍එකක් දුන්න. දැන් බුවාට බඩු යන්න කිට්ටුයි මම පුකට කැමති නැති නිසා ‍පොරට ගලක් කපන්න තමයි සිද්ද වුනේ. හොඳ ගානට ලව් ජූස් තියෙන නිසා ඒක අමාරුවකුත් උතේ නෑ. මගේ ගලත් හොඳ සිනිදු මයිල් නැති ටොප් එකක්. ඉතින් විනාඩි පහක් විතර කපල පොර එක පාරටම පක එළීයට ගත්ත. මට මාර ජුවල් බඩු ටික විසි කරා මම ඇහැව්ව "ඇයි එහෙම කළේ ?" කියල "ඔයා අකමැති වෙයි කියල හිතුන ඒකයි" කියල පොර කිවුව.  අපරාදෙ මම මාර ආසයි බඩු මගේ ඇ‍ඟේ ගෑවෙනව නම්. එකේ ආතල් එක ඌ දන්නේ නෑ නේ. කොහොම හරි මාර බඩු ගොඩක් විද්ද පොරගෙන්. දැන් බුවා මගේ අතේ ගහන්න හදනව මම කිව්ව එපා කියල. මොකද මට ගිහින් ෆන් එකක් ගන්න පුළුවන් තනියම අරක මතක් කර කර. කොහොම හරි දැන් මගේ එකෙන් ජූස් පෙරිලා ඔක්කොම තෙමිලයි තියෙන්න. පොර මට අයෙත් ආසාවෙන් කිස් එකක් දීළා "අනේ මට ඔයා අමතක කරන්න බෑ ආයෙ හමුවෙමු" කිව්ව. පොරගෙ අතේ මොබයිල් එක් වත් නෑ මම ම‍ගෙ මොබයිල් නම්බර් එක දුන්න ඒ උනාට පොර මට ආයෙත් කතා කලේ නෑ. මම ආසාවෙන් ගොඩක් කල් බලාන හිටිය.

No comments:

Post a Comment

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa