Social Icons

සුද්ද ගෙ පුක

ඔන්න කෙටියෙන් තමයි කියන්නෙ... මම සාපෙ කරල ගෙදර ඉන්න කලේ අපෙ නැදැයො වගයක් අව තනමල්විල.. එයාල යන දවසෙ මමත් ගියා තනමල්විල.. වෙලෙන පැත්ත... මම ගිහිල්ල අහල පහල හැමොටම කොලබ විස්තර කියනව... මට සෙ‍ටුනා සුද්ද කියල කොල්ලෙක්... උ මට වැඩිය අවුරුදු 3ක් විතර බාලයි... මුත් එක්ක තමයි මම කැලෙ හැමතැනම යන්නෙ... මට පලතුරු කඩල දෙන්නෙ මු තමයි... මෙක සුදුම සුදුයි... කෙට්ටුතයි.. මු මට කියන්නෙ කොලබ මහත්තය කියල. මම මුගෙ යලුව නිසා මු හරි ආඩම්බරෙන් ඉන්නෙ... දවසක් අපි දෙන්න පෙර කඩන්න කලෙට ගියා... මට මෙදවස්වල මොලතදවෙලා හිටියෙ... ගෙදර හිටියනම් අල්ලපු ගෙදර කෙල්ලො 2නටම කපනවනෙ... මම සුද්දත් එක්ක කලෙ යනකොට චු බරෛකිව්ව... මුකිව මහත්තයො ඔහොම දාන්න කියල... මම කිවුව මම එහට යන්නම් කියල... මු කියුව වෙඩි බැදල ටියනව යන්න එප කියල... මම එහමම චු දැම්ම... මු මගෙ පයිය දැක්ක... කියනව ලොකුයි නෙද කියල... 


No comments:

Post a Comment

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa