Social Icons

ආදර දුනීශි


මට දැන් අවුරුදු 23ක් වෙනවා. මම Colombo වල finance company එකක Marketing Manager කෙනෙක් විදියට බොහොම සතුටින් vehicle එකකුත් use කරගෙන ඉන්නවා. මම දැන් නැවතිලා ඉන්නේ කොහුවල. ඉතින්, කොල්ලෙක් විදියට කනවා බොනවා වගේම හිතුනම බඩුත් ගහගෙන මම මගේ තරුණ කාලය උපරිම fun එකේ ගෙවන්න උත්සහ කරනවා. අපි මේ කලේ නොකරන ඒවා පස්සේ බැඳලා පවුල් වෙලා කරන්න බැරි හින්ද තමා කොල්ලෙක් විදියට තමන්ගේ සීමාවන් අඳුරගෙන ජීවිතේ ආතල් 1 ගෙවන්න try කරන්නේ. කතාව යන විදියට සමහරවිට කොටස් කීපයකට යන්නත් ඉඩ තියෙනවා. මම තම එක හිතල නෑ. නමුත් මේක කියවන හැමෝටම හොද රසවින්දනයක් එන විදියට ලියන්න උපරිම උත්සහ කරනවා. වැරදි තියෙනවනම් සමාවෙයල්ලා.
ඔන්න මම කතාව පටන්ගත්තා.
මම ඉස්කෝලේ ගියේ කොළඹ ඉතා ප්රසිද්ද පාසලකට. අපේ තාත්තා අවුරුදු ගානක් හිටියේ පිටරට. එයට පින්සිද්ද වෙන්න තමා මම සල්ලි තියෙන කොල්ලෙක් විදියට ඉස්කෝලේ යාළුවොත් මාව අඳුරගත්තේ. අම්මා රස්සාවක් කලේ නැහැ. ඇත්තටම එයාට රස්සාවක් කරන්න තරම් අපිට මුදල් ප්රශ්න තිබ්බෙත් නැහැ. අපේ ගෙදර නිතරම භාවිතා වුනේ ඉංග්රීසි. ඉතින් මට ඉස්කෝලේ කඩ්ඩ පේපර්ස් එහෙම nothing. මම AL ඉවර වෙලා නිකන්ම COURSES කර කර ගෙදරට වෙලා ඉන්න නිසා මම හිතුවා මගේ දැනුමෙන් උපරිම ප්රයෝජනයක් ගන්න ඕනේ කියල. මට මේ කාලේ කෙල්ලෙක් හිටියෙත් නැහැ. ඉතින් මට වැඩිපුරම සල්ලි අවශ්ය වුනේ යාළුවොත් එක්ක matches බලන්න යන්න, පන්ති වියදම් වලට, තව මසාජ් සෙන්ටෙර් 1ක සෙට් වෙලා එහෙ බඩුවකගෙන් ආතල් එකක් ගන්න තමා

No comments:

Post a Comment

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa