Social Icons

පතිනියකගේ හොරාව 1


2002 වගේ තමයි අපේ ගෙදර අය කඩවත කුලියට ගෙයක් අරන් පදින්චියට එන්නේ.. ගෙයක් කියන්නේ තට්‍ටු දෙකේ ගෙයක් එකේ පල්ලේහා තට්‍ටුවේ ගෙදර අයිතිකරයො ඉන්නවා උඩ තට්‍ටුවේ අපි ඉන්නවා.... වැඩිය බොරු විස්තර ඔනේ නැනේ ලොකෙශන් එක ගැන විස්තර ඒ ඇති.අපේ කතා මාලාවම යන්නේ ඔන්න ඔය පල්ලේහා ගෙදර පවුලේ කට්ටිය එක්ක මගේ ගනුදෙනුවක් පටන් ගැනිමත් එක්කම තමා. 2012 කියන්නෙ දන් අවුරුදු 10ක් මෙහේ.. මම කැම්පස්වුත් යනවා.. පල්ලේහා ගෙදරයි අපි නැදැයෝ වගේ එකතුයි හැබයි කුලිය ගෙවන්න ඔනේ......

මුලින්ම කතාවේ ප්‍රදාන නලුවා ඒ කියන්නේ මම, නිසල් කැම්පස් යන කොල්ලේක් වයස 22. වැලක් බලලා අතේ පරාක් ගහන් ඉන්න අහින්සක කොල්ලේක්.... මම ගැන ඒ ඇති....

පල්ලෙහා පවුල ගැන තමා දැන් කියන්න හදන්නේ, අන්කලුයි ඇන්ටි ඒ දෙන්නගේ එකම දුවයි තමා ඉන්නේ... 2010 විතර ඉදන් ඇන්ටිගේ නන්ගිත් මෙහේ ඇවිල්ලා ඉන්නවා එයා මෙහේ ඉන්නේ කොළබ රස්සාව කරන නිසා නැත්තන් එයා බැදලා ගෙවල් හදලා තියෙන්නේ නුවර.දැන් ඉතින් පොඩ්ඩක් ඒ කට්ටිය ගැනත් කියන්න එපයි..


Image

අන්කල්ගේ නම උපාලි, ඇන්ටිගේ නම මනේල් අන්කල්ට 48 කුත් ඇන්ටිට 44 කුත් වෙනවා වයස. අන්කල් ගැන හිතා ගනිල්ලා මුලින්ම ඇන්ටි ගැන කියානන්කෝ....

මනෙල් ඇන්ටි අපේ කතාවේ එක ප්‍රදාන චරිතයක්. මනෙල් ඇන්ටි ටිකක් මහතයි තමා ඒ උනාට අපේ භාෂාවෙන් කියනවා නන් කැරි ඇගක් ටියෙන්නේ ඔන්න ඉතින් මුලු ඇගම පෙන පින්තුරයක් දැම්මා.....

Image
ඇන්ටි සාරි අදින්නේ නන් වැදගත් වෙලාවට විතරයි... ගෙදරට නන් ගවුම් හරි සයයි හට්ටේයි තමා අදින්නේ. ගෙදරින් එලියට යන වෙලාවට නන් කලිසම් තමා එකේත් වඩිපුරම ඩෙනිම් තමා අදින්නේ. ඇන්ටි කවදාවත් වල් පෙනුමක් නන් දාලා නැ.... මොකද උදේට මොකක් හරි වැඩකට කතා කලත් නයිට් ගවුම පිටින් එන්නේ නැ හවුස් කොට් එක දාගෙනමයි එන්නේ. ගෙදර ඉන්න වෙලවටත් පිලිවලට ඇදලා කරලා ඉන්නවා... මොකද මම නිතර දකිනවා ඇන්ටිගේ හැට්ටේ අස්සෙන් බ්‍රා එකේ පටිය එහෙම... සාය යටින් යට සාය පෙනෙදි අසාවේ බැ... කොහම ඉන්නවද දන්නේ නැ ඔච්චර ජාති යටට ඇදගෙන. ඇන්ටිගේ මම අසම දේ තමා ඇන්ටිගේ පුක එක නන් සුපිරි පුකක් අරින්න පුලුවම් පුක පැලෙන්න..



Image

කොහම සැපක් ඇද්ද මෙහෙම පුකකට පුකෙ අරිද්දි....... මට නන් දකිදිත් නගිනවා.... එක දවසක් උදේ ඇන්ටි නයිට් ගවුම පිටින් මල් පැල සුද්ද කරනවා දැක්කා..... අම්මෝ නැමිලා ඉද්දී පුක පෙනවා මරුවට... පැන්ටි එකක් ඇදලා හිටියේ එත් හොදට පෙන්න තිබ්බා.... අන්කල් පුකේ අරින හැටි මට මැවිලා පෙනුනා. එදා දවසම අතේ ගහුවා එ පුක මතක් කරන්.

ඇන්ටිගේ නන්ගිගේ නම යමුනා, වයස 37යි. කොලබ පුද්ගලික බැන්කුවක වැඩ කලේ. ඔන්න එහෙනන් එයාගේ පින්තුරෙකුත් දැම්මා.....

Image

බැදලා වුනාට තාම ළමයි නන් නැ මෙයාට. අහින්සකයි වැඩි සොබන නැ මත් එක්ක හොඩට යලුයි.... වැඩට අදින්නේ නන් සරි තමා... ගෙදර ඉන්නේ නන් හරි අඩුවෙන්. නිවාඩු දවස් වල නුවර යනවා. මේයා තමා අපේ කතාවේ මුල් කොටසේ කතා නායිකව එක නිසා මෙයා ගැන ඉලග කොටසේ හොදට කියන්නන්.

පියුමි,ඇන්ටිගේ දුවට වයස 20 එයාත් මගේ කැම්පස් එකේ මට වැඩිය අවුරුදක් පල්ලේහයින් ඉන්නේ. එයා ගැන ඉස්සරහට කියන්නන් දැනට පින්තුරයක් දන්නන්.....

Image

ඉලග කොටසින් තමා කතාව පටන් ගන්නේ... මෙක වැඩේ ගැන හැදින්විමක්. ඔය පින්තුර දිගටම යනවා කතාවට ගැලපෙන්න. 

No comments:

Post a Comment

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa