Social Icons

මගේ අක්ක දුලීක 2


අක්ක ෆෝන් එක ගාවට ගිහිල්ල එතන තියෙන ස්ටූල් එකේ උඩින් වාඩි උනා. ඒක ඇඳි නැති රවුම් ස්ටූල් එකක්. අක්කගෙ සාය දැන් පස්සට හිරවෙලා. තට්ටම් දෙක කිටිකිටියේ තදවෙලා. ස්ටූල් එකේ රවුම් ලෑල්ල දැන් පේන්නවත් නැහැ. මගේ මල්ලි දැන් ඒකසිය ගානට ෆයර් වෙලා. අක්ක ටිකක් ඉස්සිලා ෆෝන් ඒක ඩයල් කරනව. බ්ලවුස් එකට හිරුනු තනේ ලස්සනේ බැහැ. පැන්න ගමන් මිරිකන්න හිතෙන්නෙ. පිට පැත්තෙන් ඇතුලට ඇඳගෙන ඉන්න සුදු බ්රාට එක කැපිල පේනව. අක්ක දැන් අම්ම එක්ක කදේ. මට හිතුන අක්කව ටිකක් අල්ලන්න ඇත්නම් කියල. මට අදහක් ආව. මම පිටිපස්සෙන් අක්ක ගාවට ගිහිල්ල, මගේ වම් කකුලෙ දණහිස අක්කගෙ පස්සෙ ගෑවෙන්න ලන්කරා. ම්ම්ම්ම්ම් ඒක මස් ගොබයක්. මම ටිකක් ඉස්සරහට නැමිල ෆෝන් එක ළඟ තිබුණු පෑන ගන්න ගමන් තව ටිකක් කකුල තද කරා. කකුලක් පිට කකුලක් දාගෙන දනිස්සට වැලමිට බරකරගෙන ඉස්සරහට නැමිල කතා කරන අක්කගෙ බ්ලවුස් ඒක කරෙන් පොඩ්ඩක් ඉස්සරහට වෙලා. තන දෙකේ මැද ඉර අඟලක් වගේ පේනව.
ගෑනි මාදිහා බලන ගමන් වැලමිටෙන් මාව තල්ලුකලා. මම පෑන ගන්න ලඟට ගියබව දැක්ක. අවුලක් නැහැ. නරක හිතකින් අක්කගෙ ඇඟේ ගෑවුණු මුල්ම වතාව මේක. මගේ ඇඟට කරන්ට් එකක් වැදිලා වගේ. මේ ඇඟ මිරිකගන්න තියෙනවනම් කියල මට හිතුන. ඒත් ඒක සිහිනයක් විතරය්. අඩු ගානේ බල ගන්න හරි තියෙනවනම්,, මම හිතා ගත්ත අක්ක ගෙ ඇඟ කොහොමහරි බලනවමය් කියල. අක්ක දැන් හොද කය්ය දැන්ම ඉවර වෙන පාටක් නැහැ. මම අක්කගෙ කාමරේට ගියා. දොර ටිකක් වහල දොරේ යතුරු හිලෙන් බැලුව. මොන මල දානයක් වත් පේන්නෙ නැහැ. ඊට පස්සෙ මගේ ඇස් ගියෙ කාමරේ ග්රිල් එකට. මට හැබැහින් දිවියලෝකේ පෙනුන. මම එලියට ගියා ගිහින් අක්කගෙ කාමරේ ජනෙල් පඩිය උඩට නගින්න ට්රෙය් කරා. ඒක කරන්නත් බැහැ. ජනෙල් පඩිය තුබුණේ අඟලක් වගේ නගින්න ඉඩ මදි. ශික් මේකට නාග ගත්තනම් කාමරේ ඇතුල හොඳට බලන්න තිබුන. නගින්න එකක්වත් ළඟ පාතක  නැහැ. ශික් ඉනිමගක්වත් තිබුනනම්?
“මල්ලී” අක්ක බෙරිහන් දෙනවා. “එනෝ”මම ඇතුලට දිව්වා. “මල්ලී අම්ම එනකොට තව දවස් දෙක තුනක් වත් යය්. තව ඩොක්ටර් කෙනෙකුට පෙන්නන්න තියෙනවලු. මම කිව්වා ටිකදවසක් ඉඳල රෙස්ට් එකක් අරන්ම එන්න කියල.” “හ්ම්..” මට බැලෙන්නෙම අක්කගෙ පිරුණු පපුව දිහා.  අක්කට තේරෙය් ද කියල බය හිතුන. මම අහක බලාගෙන යන්න ගියා. “මල්ලී ඔයා දැන් කනවද? බත් බෙදන්නද?” “හා තව ටිකකින් කනවා බෙදල වහල තියනවා” බත් බෙදන්න කුස්සිය පැත්තට යන අක්කගෙ සාය අස්සේ නැළවෙන පස්ස දිහා මම ආසාවෙන් බලාගෙන හිටිය. වතුරෙන් තෙමුණු දියරෙද්ද අස්සෙන් මේක දැකපු හැටි මට ඉබේම මතක් උනා. හිටපන් මම   උඹේ ඔය ලස්සන ඇඟ දියරෙදී අස්සෙන් නෙවෙය් කොහොමහරි හැබැහින්ම අඩුවක් නැතුව බලාගන්නවා. එතකන් වහගෙන හිටපන් ලැජ්ජ කාරී.
කෑම කාල ඉවර වෙලා  අක්ක කුස්සිය අස්කරන්න ගත්ත, මම ඉස්සරහ දොර ඇරගෙන ආපහු අක්කගෙ කාමරේ ගාවට ගියා. කොහොමහරි මේකට නගින්න ක්රරමයක් හොයාගන්න ඕනෙ. කරන දෙයක් අම්ම එනකම් තමය්. ප්රෙමාදය පසුතැවිල්ලට මුලය්. සද්ද වෙන්නැති විදිහකුත් වෙන්න එපෑ. ගෙදර කාම මේසෙ පුටුවක් ගෙනල්ල තියා ගත්තොත් නම් හරියටම හරි. ඒත් අක්ක සාලෙට අවහම පුටුවක් අදුය් කියල දැක්කොත්? වස වැරැද්දක් වෙන්නෙ. කමක් නැහැ එන දේකට මුණ දෙනව. මේ නාරි දේහය රස විඳලා මැරුණත් මොකෝ. මම ඇතුලට ගිහින් හිමින් සැරේ පුටුවක් ගෙනාව. ඇන්ද පැත්ත බිත්තියට හේත්තු කරල පුටුවට නැග්ග. ම්හු. හරියන්නෑ. උස මදි. හැබය් දැන් උඩ ග්රිල් එකෙන් අල්ල ගන්න පුළුවන්. මම එක අල්ල ගෙන පුටුවේ ඇන්ඳට කකුලක් තියල ඉස්සුනා. ම්ම්ම්ම් වැඩේනම් ගොඩේ ගොඩ. ග්රිල් එක අස්සෙන් අක්කගෙ කාමරේ පේනව. කාමරේ ඇතුලෙ ඉස්සරහ බිත්තිය ළඟ කන්නාඩි මේසෙ. ඊට‍ එහය්න් කම්ප්යුටර් ටේබල් එක. කන්නාඩි මේසෙ අනික් පැත්තෙ බිත්තියට ලංකරලා ඇඳුම් රැක් එක. මට මෝල් වගේ. මගේ මල්ලි දැනටම නැගල. අක්ක මගේ ඉස්සරහ නිරුවත් වෙන්න යන්නෙ තව ටික වෙලාවය්.හැබය් ඉතින් මෙටිකට අත්දෙක හිරි වැටිලා වගේ කකුලත් ලොක් වෙන්න එන්නෙ. කමක් නැහැ පොඩ්ඩක් හරි බලා ගත්තොත්. මම හිමින්සැරේ පරිස්සමෙන් පුටුවෙන් බැහැල ගෙ ඇතුලට ගියා. අක්ක කුස්සිය අස් කරල ඉවරවෙලා සාලෙට ආව. පුටුව නැතිබව දකීද කියල මගෙ පපුව ගැහෙනවා. “මල්ලි මම නිදාගන්න යනවා. හෙට එලාම් එක තියල පාන්දර නැගිටලා පාඩම් කරනවා හරිද” “හරි හරි තමුසෙ අම්ම වෙන්නැතුව ඉන්නවකො. මම පාඩම් කරගන්නම්”
අක්ක එයාගෙ කාමරේ පැත්තට ගියා. මගෙ ඇඟ සීතල වෙලා ගියා. එළියෙන් අක්කගෙ කාමරේ ලඟට මාව යැවුනේ ඉබේටම. කාමරේ ඇතුලෙ සද්දයක් නැහැ. මම වැඩේ පටන් ගත්ත. සද්දයක්වත් ආවොත් කෙල වෙනව. මට පුටු ඇන්දට නගින්න ගොඩක් වෙලාවක් ගතවුණා. කෝ අක්ක? පේන්න නැහැ. එතකොටම අල්මාරිය වාහන සද්දේ කාමරේ ඇතුලෙන් ආව. මම හිටපු තැනට අල්මාරිය පේන්නෙ නැහැ. ඇද තිබුනෙත් මම නැගල ඉන්න ජනේලෙ අය්නෙ. අක්ක කන්නාඩි මේසෙ ගාවට ආවේ සුදු නය්ටියය් හවුස් කෝට් එකය් අතේ දාගෙන. ඒ දෙක රැක් එකට දාල කන්නාඩිය දිහා බලාගෙන ඉන්න අක්කගෙ අත බ්ලවුස් එකේ උඩම බොත්තම ගාවට ආව. මගෙ කකුල් දෙක ගැහෙනව කියල තේරුණා. කන්නාඩියෙන් මාව දකිය්ද දන්නෑ. දැක්කොත් කෙලිය. නැහැ එලියෙ කළුවර නිසා පේන එකක් නැහැ. දැන් උඩ බොත්තම පැන්නුනා. දෙය්යනේ මගෙ සිහිනය සැබෑ වෙනව. මට එයාව දැන් ඉස්සරහින් කන්නාඩියෙන් හොඳට පේනව. පස්සෙනුත් පේනව. මගෙ මල්ලි පුපුරන්න වගේ. ශික් අත ගන්නවත් විදිහක් නැහැ. මොකද තනිඅතින් එල්ලෙන්න බැහැ. කකුලෙ මාපට ඇඟිලි දෙකෙන් විතරය් පුටුව අල්ලන ඉන්නෙ. කමක් නැහැ. මේ දෑස මගේ පිං වන්තය් කියල හිතා ගත්ත. දැන් අක්කගෙ බ්ලවුස් එකේ බොත්තම් තුනක් ඇරිලා. සුදු බ්රා  එකෙන් බාගෙට වැහුණු සුදු තන දෙක එකට මිරිකිලා. එලියට පනින්නවගේ. අන්තිම බෝතමත් ඇරුන. ම්ම්ම් අක්කගෙ සුදු බඩ. මම හිතින් අල්ලල පොඩිකර ගත්ත. ලෙව කෑවා, හැපුව. අය්යෝ බුරිය පෙන්නේ නැහැ. සාය ඇඳලා හිටියෙ බුරියට උඩින්. බ්ලවුස් එක අත් දෙකේ වැලමිට ගාවට වෙනකන් ගලවපු අක්ක ආපහු අත්දෙක ඉස්සරහින් බඩ උඩ පටලව ගත්ත. දැන් බඩ වැහිලා. බ්රාව එක එලියෙ. අක්ක පැත්තට හැරිලා එක කකුලක් ටිකක් ඉස්සරහට ඇරගෙන ඇඟිලි ටික බිමට හිටින්න උස්සල ටිකක් පිටිපස්සට නැමිල කන්නාඩියෙන් හැඩ බැලුවේ සෙක්සි හිනාවකුත් තොල් අතර රඳවගෙන. දැන් හරියට ෆැෂන් මැගසින් එකක මොඩ්ල් එකක් වගේ. මාර පෝස් එක. දිග රැලි සාය ඇඟ දිගේ බේරිලා පහලට වෙටෙනවා. දිග කොන්ඩේ හරියට පහලට කඩ හැලෙන දිය ඇල්ලක් වගේ. ශික් මේකිව මෙහෙම ෆොටෝ එකක් ගන්න තිබුනනං? අක්ක එයාගෙම ඇඟ රස විඳිනව. ඒත් එයා දන්නැහැ තනියම නෙවෙය් කියල. දන්නවනම් වහ බොය්. එච්චරට ලැජ්ජ කාරී.
ආපහු කෙලින් වෙලා බ්ලවුස් එක ගලවල රැක් එක උඩට විසිකරා. අම්මා‍ා සුදු බ්රා  එකය් දිග රැලි සායය් පිටින් ඉන්න අක්ක ගෙ සෙක්සි ඇග දැකල මාව පාවෙනවා වගේ. මෙහෙම මේකිව ඇඳ උඩ පෙරලගෙන මිරිකන්න ඇත්නම්??? දැන්නම් ඉන්නම බැහැ මල්ලියා මෝල් වෙලා. වෙන දෙයක් වෙන්න කියල මම තව ටිකක් ඇඟ ජනේලෙට බර කරල එක අතක් අමාරුවෙන් නිදහස් කරා ගත්ත. ම්ම් සැප කනේ. මල්ලි එලියට පැන්න. දැනටම කොන තෙත් වෙලා. මම හිමින්ම චක්කරේ පටන් ගත්ත.
ගලවන්න සුදෝ ඔය බ්රා  එක ඉක්මනට පෙන්නන්න ඔයාගේ මල්ලිට ඔය මෙච්චර කල් වහගෙන හංගගෙන හිටපු  සුදු හංසයෝ දෙන්නගේ හැඩ.
නැහැ. අක්කගෙ අත ඊළඟට ගියෙ සයේ පැත්තෙන් වහල තිබුණු  සිපර් එකට ඒක පාත් කරපු එයා සායේ හක් ඒක පන්නල දැම්ම. බුරුල් වුනු සාය ඉනෙන් අඟලක් දෙකක් විතර සිප් ඒක ඇරපු පැත්තෙන් පහලට ආව. යකෝ මෙකි අන්ඩර් ස්කර්ට් එකකුත් ඇඳලා. අනේ මෝඩ ගෑනි. මට පේනවට නේද නේද මේවා? තව ටිකකින් උඹේ වැහිලි ඔක්කොම ඉවරය්.
අක්ක රැක් ඒක දිහාවට හැරිල නය්ටිය අතට ගත්ත.  ශික් මොකක්ද මේ වෙන්න යන්නේ? අක්ක ඇඳුම් පිටින්ම නය්ටිය දාගත්තෙ මගෙ සිහින සුන් කරල. හැබය් ඊට කලින් මගෙ කාරී වලින් ජනේලෙ නෑවුනා. මේක තමය් මම ජීවිතේටම ගහපු රසම අතේ පාර. ඊටත් මේ විදිහට එල්ලිලා. පිස්සු හැදෙනවා.
නය්ටිය යටින් උස්සල ඇතුලට අත්දෙක දාල සායය් අන්ඩර් ස්කර්ට් එකය් දෙකම එකට අල්ලල ගලෝල රැක් එකට දැම්ම. නය්ටිය කොට්න් එකක්. ඒවුනත් බ්රාට එකය් පැන්ටියය් පේනව. ඊට පස්සෙ මෙන්න මෙකි හවුස් කෝට් එකත් දාගත්ත. මේකිට පිස්සුද කොහෙද. වහල තියෙන කාමරේ ඇතුලෙ ඉන්නෙත් හරියට නිකන් ටවුන් එකක් මැද ඉන්නව වගේ. මෙකි නිදියන්නෙත් මෙහෙමද? අක්ක ඊට පස්සෙ ටික වෙලාවක් කන්නාඩියෙන් බලාගෙන කොන්ඩේ පීරල කොම්පියුටර් ටේබල් එකේ පුටුව ඇදල වාඩි වෙලා කොම්ප්යුටර් එක ඔන් කරා ගත්ත. “එන්ඩ් ඔෆ් ද ෂෝ. “
දැන්මගේ අතේ ඇඟිලිත් හිරි වැටිලා කකුල් දෙක නෑ වගේ. දැන් ඉතින් බහිනවා ඇරෙන්න වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ. එක තමය් ඊළඟ යුද්දෙ.  කොහොමහරි එකත් ජය ගත්ත. යන්තම් සද්ද නැතිව ලෑන්ඩ් කරා. පුටුව උස්ස ගන්නවත් පන නැහැ. හති දම දම බොහොම අමාරුවෙන් පුටුව ගෙට ගිහින් තිබ්බ. එත කොටය් දැක්කෙ පුටු අන්ද උඩත් බින්දු බින්දු. එකත් පිහල දාපු මම කාමරේට ගිහින් ඇදට වැටුන හති අරින්න. කමක් නැහැ මහන්සියෙ ප්රඋතිපල තියෙනව. හිටපන්කෝ මගෙ ට්රමය් එක අත අරින්නේ නැහැ.
දැක්ක දේවල් මතක් වෙනකොට ආපහු මල්ලි ෆයර්. ඌව එලියට ඇරගෙන මම ආපහු සැපක් දුන්න දෙවෙනි පාරටත්.
“මල්ලි” අක්කගෙ හඬින් මම උඩ ගියා. “තමුසෙ කොහොමහරි පාන්දර නැගිට්ටේ නැහැ නේද?” අක්ක ඉස්කෝලෙ යන්න සාරියත් ඇඳගෙන. ඒකිට මල පැනල ගස්සගෙන පුකවනගෙන කාමරෙන් ගියෙ, “දැන් නැගිටල ඉස්කෝලෙ යනවා.” කියාගෙන. හුකල තියෙන්නෙ උදෙත් වෙලා. දැන් පලකො ඉස්කෝලෙ.
ඉස්කෝලෙ ගිහිල්ලත් මට මතක් වෙන්නෙ අක්කව. ඒ සෙක්සි කඳ. ඊයෙ වැඩේ නං හරියන්නෑ. අන්තිමට දැක්ක දේකුත් නැහැ. කොහොමහරි කාමරේ ඇතුල බලාගන්න මීට වඩා ලේසි ක්රෙමයක් හොයාගන්න ඕනෙ.
මම ගෙදර ආපු ගමන් කල්පනා කරේ ඒක. අක්ක එන්න තව පැයක් විතර යනව. ඊට කලින් ක්රනමයක් හොයාගත්තොත්? එලස්සන සාරිය ගලවනව දකින්න…
මෙහෙම හිතනකොටම ගේට්ටුවට ගහන සද්දයක් ආව. කවුද මේ වෙලාවේ? මනුස්සයෙක් ගේට්ටුව ගාව හිටගෙන.
මම “ඇය්” ඇහුව.
“මල්ලි එහා පැත්තෙ හදන ගේ බලාගන්නෙ මම. මල්ලි තරහ නැතුව ගින්දර ටිකක් දෙනවද? “
ආ උඹද මිනිහ? මු මොකෝ මෙහෙ? මුට අක්ක නානව දැකල මදි වෙලා වගේ. කමක් නැහැ වරෙන්කො. මම ගේට්ටුව අරින්නගියා. මු මාදිහා කින්ඩි හිනාවක්‌ දාගෙන බලාගෙන ඉන්නව. මු හිතනවා ඇති උඹේ අක්කව මම දැක්ක හොඳේ කියල.
“ඉන්න අය්යෙ මම ගිනි පෙට්ටිය ගෙනල්ල දෙන්නම්” කියාගෙන මම ගෙට ගියා.  එලියට ඇවිල බලන කොට බුවා අන්ට්ර්ස්දාන වෙලා. මම ටිකක් එලියට ඇවිල්ල. බැලුව. මු අක්කගෙ කාමරේ ජනේලෙ ගාව. ජනේලෙ අත ගානව.
“ආ මල්ලි” “ජනේලෙ හොඳට හදල තියෙනව නේද?”
“මොකක්??”
“නෑ මල්ලි මම නිකන් බැලුව. ඔයා විතරද ගෙදර ඉන්නෙ?”
“නැහැ අක්කත් ඉන්නව”
“ආ එයාද? එයා තාම අවේ නැහැනෙ?”
මූ අක්ක එන වෙලාවත් දන්නවා”
“ආ අය්යෙ ගිනි පෙට්ටිය”
“දෙන්න මල්ලි. කවුදමල්ලි මේ කාමරේ ඉන්නෙ?”
“මූ මොකාටද එන්න හදන්නෙ? දැන්නම් ඉතින් හක්ක කුඩු කරා ගන්න තමය් මු හදන්නෙ මට කියල”
“ඇය්  අහන්නේ?”
“නැහැ මේ… “
මු ආපහු කින්ඩි හිනාවක්‌ හිනාවක්‌ දාගෙන. හුටා . මට එක පාරටම හදන ගේ දිහා බැලුන. මට හීං දාඩිය දාගෙන එනව වගේ තේරුනා. මු ඊයෙ කේස් එක දැකලවද්ද?
මු උගෙ අතේ තිබුණු ෆෝන් එක ඔබල, මට පෙන්නුවා.  දෙය්යනේ මු මම කාමරේ ඇතුල බලනවා වීඩියෝ කරල. කළුවර නිසා ඒතරම් පේන්නෙ නැහැ. ඒ වුනාට දන්න කෙනෙකුට අඳුනන්න බැරිත් නැහැ.
“ආ මල්ලි මොකෝ මේ බය වෙලා වගේ? කමක් නැහැ කමක් නැහැ. ගණන් ගන්න එපා. ඕව ඔහොම තමය්. ඔයත් කොල්ලෙක් නෙ. අනික ඉතින් ඔයාගෙ අක්කව දැක්කහම නොබලා ඉන්න හිතෙන්නෙ කාටද? නේද? මම මේක ඔයාගෙ අක්කට පෙන්නුවොත් මොනවා වෙය්ද නේද? හ හා  බයවෙන්න එපා කොල්ලො මම එහෙම ජරා වැඩ කරන්නැහැ. හැබය් ඉතින් පුළුවන් විදිහට අපිටත් සලකන්න ඕනෙ ”
ෆෝන් එක සාකුවේ දාගෙන මු සිගා එකක් පත්තු කරා ගන්න ගමන් කිව්වා.”මල්ලිත් එකක් බොනවද?”
“එ..පා එ..පා … ද්.. දැන් අක්කත් එනව ඇති” මගෙ වචනත් පැටලෙනව.
“ම්ම්ම් එහෙනං පස්සෙ බලමුකො. මම දැන් ගිහින් එන්නං. ආ… මල්ලිට පුලුවන්නම් ඇද හවස හතරහ මාරට එහා පැත්තට එන්නකො.”
“ඇ… ඇය් අය්යෙ?”
“එන්නකො ඔයා කැමති දෙයක් පෙන්නන්නන්කෝ”
උ අඩි දෙක තුනක් ගිහිල්ල ආපහු හැරිල”මල්ලි මට අහන්න බැරි උනා. ඔයාගෙ අක්කගෙ නම මොකක්ද?”
“දුලික”
“ම්ම්ම් ඇඟ වගේම නමත් ලස්සනය්නේ කෙල්ලගෙ”
“ගිහින් එන්නම් මල්ලි…ආ … මල්ලි පොඩ්ඩක් එන්නකො දෙයක් කියන්න. ”
“මමත් පොන්නය සේ ලඟට ගියා. දැන් ඉතින් මු නටන්න කිව්වොත් නටපන්කෝ.”
“මල්ලි කිව්වට තරහ ගන්න එපා. අක්ක වගේම ඔයාගෙ අම්මත් හරි හැඩය්”
මට මල පැන්න මුණ පුරෝලා දෙන්න හිතුනෙ. ඒත් මොනව කරන්නද මම බිම බලා ගත්ත. “එන්නං මල්ලි” කියල ඌ එකපාරටම මගෙ පය්ය මිරිකගෙන යන්න ගියා. ඒකියන්නෙ මු අම්ම නානව ත් බලල ඇති.
ශික් මම කරගත්ත මෝඩ වැඩක්. වැරැද්දට දඬුවම දැන් රිදෙන්න හම්බෙලා තියෙන්නෙ. දැන් මම කොහෙවත් ඉන්න එකෙකුට බලුවෙලා. අර වීඩියෝ එක වැරදිලාවත් අක්කට මු පෙන්නුවොත් ???? සහෝදර කණුත් ඉවරය්. ඊට වඩා හොඳය් වහ බොනව. ඒත් ඉතින් ගිය නුවන ඇතුන් ලවාවත් අද්දන බැහැනේ. මම හිතා ගත්ත මෙතනින්ම මේ වැඩේ නතර කරනව කියල. දැන් ඉතින් මූ මාව බ්ලක්මේල් කරල වගේ. මු එහෙට එන්න කිව්වෙනං ඌ බලන සීන් එක මටත් පෙන්නන්න. දැන් මොකද කරන්නෙ? මු ඇනයක් වෙයද? දෙය්යනේ මු මාව වීඩියෝ කරා වගේම අක්ක නාන එකත් වීඩියෝ කරල ඇති. මට දෙලෝ රත් උනා. අම්මවත් වීඩියෝ කරල ඇති.
ඒ එක්කම ගේට්ටුව ඇරෙන සද්දේ ඇහුන.
“මල්ලි කෑවද” ඒ අස්සෙ අක්කත් ඇවිල්ල.
“නැහැ තාම මට බඩගිනි නැහැ”
“හරි මහන්සිය් අද” කියාගෙන එයා ගෙට ගියා.
මගෙ ඇස් දෙක අක්කගෙ සාරියට යටින් නැටවෙන  පස්ස දිහාට ගියෙ ඉබේම. ශික් විතරක් මෙච්චර දෙයක් වෙලත් මම තාම හැදුනෙ නැහැනෙ. මම අහක බලා ගත්තෙ අමාරුවෙන්.
මම කාමරේට ගිහින් කෙමිස්ට්රි පොත අතට ගත්ත. මොන පාඩම් ද? මෙලෝ දෙයක් ඔලුවට එන්නෙ නැහැ.
ටික වෙලාවක් පොත දිහා බලාගෙන ඉන්නකොට අක්ක කාමරේට එබුන. “පුදුමය් පොත අතේ, අන්න බත් බෙදල තියෙනව ගිහින් කනව” අක්ක ආපහු එලියට ගියා. අක්ක ඇඳලා හිටියෙ බ්ර වුන් පාට දනිස්සට වඩා අඟල් දෙක තුනක් දිග ස්කර්ට් එකකුය් රෝස පාට ටිකක් ලොකු ටී ෂර්ට් එකකුය්. ඒක ටිකක් දුහුල්, බ්රාා එකට ඇලිල වගේ. ඊයෙ අක්ක බ්රාර එක පිටින් ඉන්නව මට මැවි මැවි පෙනුන. ශික් තාම වල් හිත.
“මල්ලී!!!” මම උඩ ගියා සද්දෙට. “හොඳය් තමුසෙගෙ පාඩම් කිරිල්ල.” මට එහෙම්ම නින්ද ගිහින්.
“ නැගිටල ගිහිල්ල බත් කනව. තමුසෙ අද ඇඳගෙනගිය ඇඳුම් කෝ? දෙනව හෝදලා දාන්න. මම නාන්න යනව. ”  මාව ගැස්සුනා වගේ.
“ඔය තියෙන්නෙ රැක් එකේ” කියාගෙන මම කුස්සිය පැත්තට යන්න ගියා. වෙලාව හතරහ මාරය්. අරූ මට එන්න කියපු වෙලාව. ඒකියන්නේ ඌ අක්ක බාත්රූම් එකට යන වෙලාවත් දන්නව.? මම කුස්සියට ගිහින් බත් කන්න අත හෝදන ගමන් ජනේලෙන් අර ගේ දිහා බැලුව. පොරණං නැහැ. මම බත් එක අරං සාලෙට යනකොට අක්ක රෙදි ටිකත් අරං පිටි පස්ස පැත්තට යනව.
තව ටිකකින් එයා නාන කොට ඔය ලස්සන ඇඟ අරුනං හොඳට බලනවා කියල මතක් වෙන කොට මට අවේ තරහක්. අක්ක මේ කිසි දෙයක් දන්නෙ නැහැනෙ. එයා කොච්චර අසරණද? මටත් දැන් කරන්න පුළුවන් දෙයක් නැහැ. ශික් මම කර ගත්තු වැඩෙන් මමම පොන්නයෙක් උනානේ කොහෙවත් ඉන්න එකෙකුට.
මම කාල ඉවර වෙලා අත හෝදන්න කුස්සියට ගියා. බාත්රූම් එක ඇතුලෙ අක්ක රෙදි හෝදන සද්දෙ. මට උඩ බැලුන අරූ සුපුරුදු ක්රී්ඩාව පටන් අරං.
තව ටිකකින් අක්ක බාත්රූම් එකේ නිරුවත් වෙනව මැවි මැවි පෙනුන. මගෙ මල්ලි නලියනව.  නානකොටනම් ඔක්කොම පේනව ඇති. අරූ එන්න කිව්ව එකත් මතක් වෙනව.
නැහැ මම යන්නෑ. මම කාමරේ ට ගිහිල්ල පොතක් අරං ඇන්දට වැටුන. ටික වෙලාවකින් අක්ක රෙදි ගසන සද්දෙ. එයා රෙදි හෝදලා ඉවරය් වගේ. ඊට පස්සෙ……………

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa