Social Icons

කන්‍යාවිය ගැහැනියක්


මේ කතාව සම්පූර්නයෙන්ම පාදක වී ඇත්තේ මා පෙර පෝස්ට් කරන ලද "මදුශානි අක්කට හිකුවා " යන කතාවමත බැවින් එය කියවා එන ලෙස  කාරුනිකව ඉල්ලා සිටිමි...
ඔන්න මචංලා ඉතිං මං එදා අක්කට ලෙලි නැතිවෙන්න පුකේ ඇරියනේ..ආ ...එදා ඉඳලා අක්ක මාත් එක්ක හෙන‍ෆිට්..මට සැකයි මේකි මට ලවු කරනවද කියලා...මටනං කීයටවත් බෑ මේකිට ලවු කරන්න..ඒ මෙයා මට වඩාඅවුරුද්දක් වැඩි නිසා නෙවෙයි... මෙයා දැක්කම මට ඇතිවෙන්නෙ එහෙම හැඟීමක් නෙවෙයි,...මේකිට හුකන්නඕනි කියන හැඟීම......
මේකිට පුකේ ඇරලා මාසයක් විතරත් ගතවුනා...ආයිත් ඒ සෙක්සි බොඩිය දකින්න  මට චාන්ස් එකක් ලැබුනෙමනෑ..මම ඉන්න බැරුව හිටියෙ...


--
ඔන්න මචංලා එදා පෝය දවසක්... ඒකනිසා අක්ක ගියා යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර පාඩම් කරන්න ... එනකොට හවස්වෙයි කිවුවා.. අපේ ගෙදර කට්ටිය හවස පන්සල් ගියා...අක්ක ආපහු ගෙදර එනකොට මම විතරයි ගෙදර... එදාමේකි ඇඳලා හිටියෙ පුක හරියෙන් ටයිඩ් වෙන සායක්.. ඇවිදිනකොට පුක වැනෙනවා රුවල් නැව වගෙ ..පට්ටමසෙක්සි.. දාල හිටියෙ සුදු පටි තියෙන සෙරෙප්පු දෙකක්.. මාර සෙක්සි කකුල් දෙක....
"ආ මල්ලි කෝ නැන්දා එහෙම"
-- "ඒ ගොල්ලො පන්සල් ගියා අක්කටත් ඉක්මනට එන්න කිවුවා"
"මල්ලි යන්නෙ නැද්ද"
-- "නෑ මට වැඩ වගයක් තියෙනවා"

මේකි  ඊටපස්සෙ බාතෲම් එකට ගිහිං වොශ් එකක් දාගෙන ආවා... කාමරේට ගියා ඇඳුම් අඳින්න වෙන්න ඇති..මම ආසාවෙන් බලන් හිටියෙ මේකි එලියට එනකම්.. සුදුපාට බ්ලවුස් එකකුයි ..සායකුයි ඇඳගෙන මේකි එලියටආවා...පට්ට ලස්සනයි ඒ ඇඳුමටනං...
--"අක්කා අද හරි ලස්සනයි"
මට ඉබේටම කියවුනා.....
""ම්ම් ඇත්තද"
එහෙම කියලා එයා කුස්සිය පැත්තට ගියා.... මං හිතන්නෙ මේකිටත් මෝල් ගායද කොහෙද... ඇවිදින්නෙත්නිකන්"දැං හුකහං .දැං හුකහං" කියන්න වගෙ පට්ට සෙක්සි විදියට.....
මටත් තිස් තුන් දාහට .නැගලා හිටියෙ..එදා මගෙ පොල්ල බැස්සුවෙ මේකිගෙ පුකට..අද මේකිගෙ හිලට පොල්ලබස්සන්න තියෙනවනම් කියලා මට හිතුනා......මාව කුස්සිය දිහාට ඇදුනේ ඉබේටමයි...
"මම මල්ලිටත් තේකක් හදන්නද"
අක්ක එහෙම අහලා හැරෙනකොටම මම එයාව තදකරලා බදා ගත්තා...
"පිස්සුද මල්ලි ..ම්ම පන්සල් යන්න ඕනි..මාව අතාරින්න පිලීස්..!"
-- "අක්කේ අපි එදා වගේ ටිකක් සතු‍ටු වෙමු.."
"මේ ඒකට වෙලාව නෙවේ මල්ලි"
--"මේ ඒකට වෙලව තමයි අක්කේ..මම දැං මාසයක් ඉවසන් හිටියා..මට තවත් නං ඉවසන්න කියන්නඑපා..ඔයාගෙ සෙක්සි ඇඟ නිසා මම හරිම අමාරුවෙන් ඉවසන් ඉන්නේ"
එහෙම කියලා මම අක්කගෙ බෙල්ල කිස් කරන්න ගත්තා.. අක්ක හෙමීට කෙඳිරි ගානවා "ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ්ක්''  බෙල්ල කිස් කරනවට කෙල්ලො ගොඩක් ආසයිනේ...මම එහෙමම අක්කගෙ නිකටෙන් අල්ලලා අක්කට තොලක්දාන්න ගත්තා.....ම්ම් පට්ටම පට්ටයි..මම එයාගෙ තොල් පට හොඳට සූප්පු කලා...එයාගෙ කට ඇතුලට දිව දාලාකලතනකොට පට්ට ආතල් .....එහෙම අපි විනාඩි 5 ක් විතර ඉන්න ඇති....
--"අපි ඇඳට යමු අක්කේ"
"හ්ම්..හැබැයි ඉක්මන් කරන්න"
අක්කා හිනාවෙලා කිවුවා (හුත්ති එනවා මෙතන මට හුකන්න උගන්නන්න..ඉක්මන්ට හුකන හැටි නොදන්නවයැමම)   මම අක්කවත් අරන් එයාගෙ කාමරේට ගියා ගිහින් අක්කව ඇඳේ දිගා කලා...බ්ලවුස් එකට උඩින් එයාගෙතන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා ..පට්ටම පට්ටයි ....කෝං පිට්‍ටු වගෙ,..පට්ට  ශේප්..ම්ම්....... ඇඳුම් වලට උඩින් කිස්කරගෙම්න මම එයාගෙ හුත්ත කිට්‍ටුවට ගියා,,,,.. සුදු ගවුම හිමීම උස්ස්ලා පැන්ටිය පාත් කලා... ඒක හොඳටෝමතෙත් වෙලා...ඊටපස්සෙ එයාගෙ පට්ටම ලස්සන හුත්තට කිස් එකක් දුන්නා මාරම සෙක්සි හුත්තක් ,,මම මේකටඅද කොහොමහරි හුකනවා...මම ඒකට දිව දාලා හොඳට කැලතුවා..අක්කට ඉන්නම බැරුව... දඟලනවා වෙඩිවැදිච්ච ඌරෙක් වගෙ... මගෙ ඔලුව ඒකිගෙ හුත්තට තියලා තද කරනවා...
ම්ම් ඔය මදැයි හුතු  ලෙව කෑවා.....
--" අක්කේ ප්ලීස් ඇඳුම් ටික ගලවනවද"


අක්ක ඇ‍ඳෙන් නැගිටලා ඇඳුම් ගලවන්න ගත්තා..ඉස්සෙල්ලම බලවුස් එක ඊට පස්සෙ බ්‍රා එක... ම්ම් පට්ට රනහන්ස ජෝඩුව..පගෙ පකා පුපුරන්න වගෙ..සීන් එක බලබලා මම අතේ ගැහුවා...
ඊට පස්සෙ ගවුව..ඊලඟට පෑන්ටිය,..... අන්තිමට සෙරෙප්පු දෙක..ම්ම් ......සෙරෙප්පු දෙක ගලවනකොටයි මමදැක්කෙ මේකිගෙ සෙක්සි කකුල් දෙක... (මං කොහොමත් සෙක්සි ලෙග්ස් වලට පෙරේතයි)
මම අක්කව ඇඳට තල්ලු කරලා එයාගෙ කකුල් දෙක අරගෙන ඇඟිලි උරන්න ගත්තා  ම්ම් මාරයි
"ඇයි මල්ලී ඔච්චර ආදරයක්"
--" අයි ලව් යූ අක්කි"
මමත් පිස්සුවෙන් වගෙ කිවුවා.....
දැන් තමා හොඳම හරිය..
මම මගෙ ඇඳුම් ගලවලා මගෙ පයිය අරගෙන අක්කගෙ හුත්ත උඩින් තිබ්බා...
"අනේ මල්ලී"
අක්කා අහින්සක විදියට කිවුවා
--"ඔයාට අසරන වෙන්න මම ඉඩතියන්නෙ නෑ"
එහෙම කියන ගමන් මම හිමීට මගෙ පොල්ල අක්කගෙ හිලට බැස්සුවා
"ඒත් මල්ලී....................."
අක්කට මුකුත් කියන්න බැරිවෙන්න මම අතින් අක්කගෙ කට වහගෙන පොල්ල ඇතුලටම දැම්මා.. ම්ම් ටොපාගෙහින් තක්කාලි ගෙඩියකට හේත්තු උනා වගෙ දැනුනා..මේක වෙන්ඩ ඇති පෙට්ටිය කියන්නෙ.... මම එහෙම්මමදිගටම පොල්ල බැස්සුවා.."""ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්හ්හාආආආආඅව්ව්ව්ව්ව්ව්ව්ව්ව්"" අක්කා අත අස්සෙන් කෙඳිරිගානවා... එකපාරටම අක්කගෙ හුත්තෙන් ලේ ගංගාවක් ගලාගෙන ආවා... අහා..මම ජීවිතේට කඩපු පලවෙනිපෙට්ටිය...
මම අක්කගෙ කටින් අත අහකට ගත්තා
"අනේ ඇයි මල්ලි ඔයා මට මෙහෙම කලේ..ඇයි ... කියන්න.. ඇය් මට මෙහෙම කලේ?"
අක්ක මගෙ පපුවට අතින් ගහ ගහ අඬනවා... මම සත පහකටවත් ගනන්ගත්තෙ නෑ.. මම දිගටම අක්කටහුකාගෙන හුකාගෙන ගියා.. හුත්ත මාරයි .. උනු උනුවම්නේ පට්ට තදයි ඒකහින්දා මාර ආතල්
--"අක්කේ මේක දන්නේ අපි දෙන්නා විතරයි ඔයාට අවුලක් වෙන්නෙ නෑ"
මම හුකන ගමන් කිවුවා.....එයාගෙ ඇස්වලින් කඳුලු පෙරෙනවා... මම හුකන එක ටිකක් බ්‍රේක් කරලාපාත්වෙලා... එයාගෙ කඳුලු පිහදාලා.. ඇස් දෙකට කිස් කලා......
"මාව කවදාවත් දාලා යන්නෙ නෑ කියලා පොරොඳු වෙන්න මල්ලී"
--" ප්‍රොමිස් අක්කේ" මම එයාගෙ නලලට අත් තියලා පොරොඳු උනා....
එයා අහින්සක විදියට හිනා උනා.."මට ඔයාගෙ එක උරන්න දෙන්න පුලුවන්ද මල්ලී"
--"ඕකේ අක්කේ"  මම මගේ පයිය හුත්තෙන් ගලවලා එයාට උරන්න දුන්නා..... ""ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ෆ්ෆ්ෆ්ෆ්ෆ්ෆ්ෆ්ෆ්"
මේකි ගිරියටම දාලා උරනවා...ඒ අස්සෙ හිටපුගමං ඇට දෙකත් උරනවා


ඊට පස්සෙ අපි ඩොගී ස්ටයිල් එකට හිකුවා......ඒකට එයා ගොඩාක් ආසයි වගෙ....එයා දැං දන්නවා මම එයාගෙකකුල් වලට ගොඩාක් ආස බව .. එය මට ඇඳේ දිගාවෙන්න කියලා එයාගෙ කකුල් වලින් මගෙ පයියෙ පිටහම උස්පාත් කලා... මට මාර ආතල්.....
ඊටපස්සෙ මම පයිය කෙලින් කරන් ඇඳේ දිගා වෙලා ඉන්නකොට එයා ඇවිත් මගෙ එක උඩ වාඩිවෙලා උස් පාත්වෙනවා.. ම්ම් පයිය තදට බහිනවා පට්ට ආතල් හිල.. හුකන්න හුකන්න ආසයි....
එහෙම අපි විනාඩි 5 ක් විතර හිකුවා,,.. ඊට පස්සෙ.. මම එයා බොල තන් දෙක මැදින් පක තියලා තනේ අරින්නපටන් ගත්තා.....පට්ටයි .. ටොපා ඉස්සරහට එනකොට මේකි දිව දානවා.. ටොප දිවේ වදිනකොට පට්ට ආතල්...
අන්තිමට එයා ඇඳේ දිගා උනා.. මම එයාගෙ ඇඟ උඩ නැගලා .. හිලට පක දාලා හුකන්න ගත්තා.. එන්න එන්නමඅපි දෙන්නගෙ වේගෙ වැඩි උනා....
"ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ්.. ආආඖ...ඌයීඊඊඊඊඊඊ..ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්" 
එකපාරටම අක්කා ගැස්සිලා ගියා.. අක්කගෙ බඩු ලෝඩ් එකක් එලියට විද්දා...  මටත් යන්නම ලඟයි .. මමඅක්කගෙ අහින්සක මූන දිහා බලාගෙන දිගටම හිකුවා.. මගෙනුත් බඩු ලෝඩ් එකක් අක්කගෙ හිල ඇතුලෙම.......
ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්
අපි එහෙමම බදාගෙන විනාඩි 15 ක් විතර ලවු ටෝක් කියෙවුවා....
"නැන්දලා ආවාම මම මොනවද කියන්නේ"
එයා යන්න ලෑස්තිවෙලා ඇහුවා...
"ඔලුවෙ කැක්කුමක් හැදුනා කියන්න"
---"ශෝක් ඔලුවෙ කැක්කුම"
අක්කා හිනාවෙලා කිවුවා... පෙට්ටිය කැඩෙනකොට අක්කයි මායි ඉඳලා තියෙන්නෙ අක්කගෙ සුදු ගවුම උඩ..ඒකෙ ලේ ගැවිලා... රතු පාට බින්දු බින්දු ... මම ඒක මතක සටහනක් විදියට මගෙ ගාව තියා ගත්තා......
අක්කා කාමරේ ඉඳන් බාතෲම් එකට වෙනකන් ගියෙ හෙලුවෙන්..
කකුල ඇද ඇද...
ඒක දැකලා  මට හිනා...

No comments:

Post a Comment

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa