Social Icons

පතිනියකගේ හොරාව (2 කොටස)



මම කැම්පස් එකේ ඉදන් ගෙදර ඇවිත් ට්වි එක දැම්මා විතරයි.... ගෙදර ටෙලිෆොන් එක වදින්න ගත්තා....

මම - හෙලෝ

නිසල් පුතා මම මානේල් ඇන්ටි කතා කරන්නේ...... 

මම - අහ් ඇයි ඇන්ටි

මනෙල් - පුතා පොඩ්ඩක් පල්ලෙහට ගිහින් අන්කල්ට කියනවද මට කොල් එකක් ගන්න කියලා.... එයා පොන් එක ගන්නේ නැ. නිදි වෙන්න ඇති.

මම - හරි මම කියන්නන්.... 

දැන් ඉතින් පලයන්කො අන්කල් හොයන්න මටම කියාගෙන මම පල්ලේහාට ගියා. ඉස්සරහා දොර වහලා තිබ්බ නිසා පොඩි තට්‍ටුවක් දැම්මා. වීනාඩි 5ක් විතර බැලුවා ප්‍රතිචරයක් නොමැති නිසා පොඩ්ඩක් ගේ වටේන් අන්කල්ගේ කාමරේ පැත්තට ගියා පොරට නින්ද ගිහින්ද බලන්ඩ. හොද වේලාවට ජනේලේ නිකන් අඩවල් කරලා තිබ්බේ තට්‍ටුවක් දාන්නත් හදලා හිමින් සැරේ බැලුවා ජනේල් පියන ඇත් කරලා. අප්පා දැකපු දෙට ඇග කිලිපොලා ගියා වගේ.... උපාලි අන්කල් මානේල් ඇන්ටිගේ නන්ගි යමුනා ඇන්ටි එක්ක ඇදේ නිදි. යමුනා ඇන්ටි උදේ වැඩට ඇදපු සාරිය පු‍ටුවක් උඩ තිබ්බා රොස පාට පැන්ටි එකක් එතනම බිම ගලවලා දාලා තිබ්බා.
ඇන්ටි නිල් පාට හැට්ටේයි කොලපාට යට සයයි පිටින් අන්කල්ගේ එහා පැත්තේන් හාන්සි වේලා හිටියා. ඇන්ටිගේ යට සාය ඉස්සිලා පුකත් එලියේ දාගෙන. අන්කල්ගේ නන් සරම ගැලවිලා පයියත් එලියේ එතකොට නන් අන්කල්ගේ පයිය බැහැලා, අන්කල් යමුනාට හොදට ගහලා මහන්සිය වැඩිකමට දේන්නට නින්ද යන්න ඇති. ඇන්ටිගේ පුක දකිද්දී නන් මට හිතුනේ මේ පුකට ඇරලා හිරේ ගියත් සැපයි කියලා.


වැඩීය මෙතන ඉන්න එක ඇගට ගුන නැති නිසා මන් ශේප් එකේ ජනේලේත් වහලා මාරු උනා... උඩට ගියා විතරයි අයිත් අර මගුල් පොන් එක වදිනවා. 

මම - හෙලෝ

පුතා පණිවිඩේ දුන්නද ?

මම - අහ් අහ් ඔව් , නෑ තම නෑ ඇන්ටි

මානේල් - ඇයි පුතා අන්කල් නැද්ද ?

මානේල් - ඉන්නවා. නිදි මම නැගිට්‍ටුවේ නෑ....

මානේල් - මෝකද පුතා බය වේලා වගේ

මම - නැ ඇන්ටි මුකුත් නැ. මම පනිවිඩේ දෙන්නන්.

කොහොම හරි ඒදා ‍රැ නන් හරියට අත් වැඩ කරන්න උනා. යමුනා ඇන්ටිගේ පුක මතක් වෙද්දි නන් නින්ද යන්නේත් නෑ. ඔය සිද්දිය වේලා හරියටම දවස් දෙකකට පස්සේ මම කැම්පස් ඇරිලා ගේදර එද්දි ගේට්‍ටුව අරිනකොටම මනේල් ඇන්ටි කතා කලා....

මානේල් - පුතා...

මම - ඇයි ඇන්ටි ?

මානේල් - පොඩ්ඩක් මෙහාට එන්නවද ?

ඔන්න ඉතින් මත් ගිහින් ගිහින් සාලේන් වාඩි උනා.. 

මම - මොකද්ද ප්‍රශ්නේ ඇන්ටි ?

මානේල් - මට පොඩ්ඩක් පුතා එක්ක කතා කරන්න ඔනේ....

මම - මොකක්ද ?

මානේල් - පුතා මට ඇත්තම කියන්න ඔනේ... එදා පුතා මොනාද දැක්කේ අන්කල් හොයන්න ආවම ?

මම - මුකුත් නැ ඇන්ටි අන්කල් නිදගෙන හිටියා මම ජනෙලේන් බලද්දි.

මානේල් - අන්කල් විතරද ?

මම - ඔව්.

මානේල් - ඔයා අන්කල් මගේ නන්ගිට ගහනවා දැක්ක නේද ?

මානේල් ඇන්ටි අහපු දේට මට නිකන් කරන්ට් එක වැදුනා වගේ වුනා.... 

මම - එහේම මුකුත් නෑ ඇන්ටි....

මානේල් - බොරු කියන්න එපා, ඔයා කියපු වෙලාවේ නන්ගි මට කිව්වා එයා හිටියේ අන්කල් එක්ක කියලා.

මම - එතකොට ඇන්ටි දන්නවද අන්කල් යමුනා ඇන්ටිට ගහානවා කියලා ?

මානේල් - ඔව් මම දන්නවා.

මම - ඉතින් යමුනාට හස්බන්ඩ් කෙනේක් ඉඩ්ඩි ඇයි අන්කල්ට ගහන්න ඩෙන්නේ ?

මානේල් - එක ටිකක් ඩිග කතාවක් පුතා.. මම කේටියේන් කියන්නන් මොකද නැත්තන් ඔයා වැරදියට හිතයි.

යමුනා මැරී කරලා දැන් අවුරුදු 12ක් දැන් එයාට 37ක් වෙනවා නේ. එයාලාට තාම බබේක් හදාගන්න බැරි වුනානේ. කොච්චර ට්‍රයි කලත් තම නෑ. ලගදි යමුනා හස්බන්ඩ්ට හොරේන් ටෙස්ට් එකක් කලා එකේන් කියන්නේ මෙයගේ නෙමේලු පරශ්නේ... දැන්ම බැරි වුනොත් අයි හදන්න බැරි වෙයි ලු. ඉතින් අපිට පුලුවන් එකම දේ තමා මම කලේ.

මම - ඉතින් යමුනා කැමතිද එකට ?

මානේල් - අකමැත්තේන් හරි ගහන්න දෙනවා... වැඩේ කර ගන්න ඔනේ නිසා.

මම - හ්ම්ම් එකත් ඇත්ත තමා.. හැබැයි මට පොඩි අවුලක් ටියනවා....

මානේල් - මොකද්ද ?

මම - අන්කල්ගේ වයසත් එක්ක ඔය වැඩේ කරගන්න පුලුවන් වෙයි ද ?

මානේල් - පුතා කියන්නේ සරු නැ කියලා නේද අන්කල් ගේ ?

මම - ඔව් වයස වැඩි නේ...

මානේල් - ඔව් එක තමා ප්‍රශ්නේ. මස 3ක් අපි ට්‍රයි කලා හරියන්නේ නෑ වගේ. මේ ප්‍රශ්නේ නිසා යමුනත් මනසිකව වැටිලා ඉන්නේ.

මම - හ්ම්ම් මට තේරේනවා. අන්කල්ට ගහන්න කිව්වේ ශුවර් නිසාද ?

මානේල් - ඔව්. නැතතන් දන්නවනේ....

මම - එක නන් ඇත්ත. එත් මට හිතාගන්න බැරි ඇයි ඇන්ටි මට ඔය කතාව කිව්වෙ ?

මානේල් - ඔයට තමා මෙ ප්‍රශ්නේ විසදන්න පුලුවන්...

මම - ඒ කිව්වේ ඇන්ටි ?

මානේල් - මොකටද හන්ගන්නේ... මන් කෙලින්ම කියන්නන්කො. මේ ප්‍රශ්නේ විසදන්න කියලා එක එකාට නන්ගිව දෙන්න බැ නේ. මට මේ වැඩේට විශ්වාස ඔයාව තමා.

මම - ඇන්ටි කියන්නෙ මට යමුනාට ගහන්න කියලාද ?

මානේල් - ඔව්. මොකද කොල්ලෝ ඔවාට අකමැති නැ නේ. 

මම - හ්ම්ම්ම් අනේ මන්දා ඇන්ටි.....

මානේල් - පුතා හිතලා බලලා කියන්නකෝ... ඉක්මනට කියන්න මට. 

මම ගෙදරින් එලියට අවේ නිකන් කරකවලා අත ඇරියාවගේ.... යමුනාට ගහන්න නන් කිසිම අකමැත්තක් නැ එත් මෙහේම මනේල් ඇන්ටි දැනුවත්ව ගහනෙ කොහමද කියලා හිත හිත මම උඩට ගියා. එදා ‍රැ මට නින්ද ගියේත් නෑ ඔක හිත හිත ඉද්දි.. ඔහම ඇදට වෙලා හිත හිත ඉද්දි මගේ පොන් එකට මැසේජ් එකක් අවා....

පුතා අර වැඩේට කැමති ද ? 
මානේල් 

මමත් අයි හිතන්නේ නතුව රිප්ලයි කලා
යමුනා ඇන්ටි කැමති නන් මන් කැමති.

මානේල් 
එහේනන් හෙට හවස් වෙලා මෙ පත්තේ එන්නකෝ.

පලවේනි පරට බඩුවක් ගහනවා වගේ බයකුයි ලැජ්ජාවකින් මන් හවස 2ට විතර ඇන්ටිලාගේ ගෙදර ගියා.

මානේල් - අහ් එන්න එන්න ඉලන්දාරියා....
මම නිකන් ලැජ්ජාවෙන් වගේ අතුලට ගියා.
මානේල් - බය වෙන්න එපා ලමයෝ.. මෙක දන්නේ මමයි ඔයයි නන්ගි විතරයි.
මම - අන්කල්ට කියන්න එපා ඇන්ටි.
මානේල් - අපෝ පිස්සුද... එයට ඔවා කියන්නේ නෑ. එයා එන්නේ 6න් පස්සේ නන්ගිත් එන්නේ එයත් එක්ක. ඒ නිසා ඔයාට පැය 3ක් විතර තියනවා....
මම - ඒ මොකටද ?
මානේල් - යමුනා එක්ක ඉන්න.
මම - අහ් යමුනා එනවාද ?
මානේල් - ඔව් අද වරුවෙන් එන්න කිව්වා මම... මොකද බය වෙලා ?
මම - මම ලස්ති වෙලාත් නෙමේ අවේ.
මානේල් - ඇයි අවශ්‍ය උපකරණය ගෙදරද ? (හයියෙන් හිනා වෙනවා)
මම - එහේම කරලා වැඩක් නැ නේ... අර දවස් වල කරන්න එපයි
මානේල් - එකට කමක් නෑ අද පොඩ්ඩක් විනොද වෙන්න ෆස්ට් ටයිම් නේ.
මානේල් ඇන්ටි එක්ක ටිකක් වෙලා කතා කර කර ඉන්නකොට දන්නේම නැතුව යමුනා එනවා ගෙට්‍ටුව ඇරගෙන...
යමුනා ඇන්ටි රතු පාට සාරියක් ඇදලා, කලු පාට හැන්ඩ් බැග් එකක් අරන් ටිකක් ලැජ්ජාවෙන් වගේ තමා අතුලට අවේ,
මානෙල් - අහ් එන්න එන්න එනකන් තමා අපි හිටියේ....
මම යමුනා ඇන්ටි එක්ක පොඩි හිනාවක් දානවා. ඇන්ටි හිනාවක් දාගෙනම රුම් එකට යන්න හදනවා....
මානෙල් - හා හා කොහේද යන්න හදන්නේ ? වඩිවෙන්න මල්ලීගේ ගාවින්
යමුනා - අක්කේ මම රුම් එකට ගිහින් එන්නන්
මානෙල් - නෑ වාඩී වෙනවා මෙතනින්.
යමුනා ඇන්ටිත් මගේ එහා පත්තේන් වඩි වෙනවා, මානෙල් ඇන්ටි ඉස්සරහා පු‍ටුවේ වාඩිවෙලා බලන් ඉන්නවා. මට නන් දැන් අතල් එකටත් වඩා ලැජ්ජාවක් තියෙන්නේ.
මානෙල් - හයියො පුදුම ලැජ්ජාවක් නේ මෙක.... ඔහම පුලුවන් ද මේ වැඩේ කරන්න. කෝ නිසල් දේන්න නන්ගිට කිස් එකක්.
මම යමුනාගේ කම්මුලට කිස් එකක් දෙනවා. යමුනා මගේ කම්මුලට කිස් එකක් දෙනවා...
මානෙල් - හයියො නිකන් පොඩි ලමයි වගේ නේ. ඔහම කිස් නෙම් අනේ තොලක් දන්න කිව්වේ. හරි හරි මම ඉන්න නිසා නේ ලැජ්ජාව දෙන්නත් එක්ක යන්න රුම් එකට.
යමුනායි මමයි පු‍ටුවෙන් නැගිටලා රුම් එක පැත්තට ඇවිදන් යනවා. එයා තමා මුලින්ම රුම් එකට ගියේ එයගේ පස්සේන් මම ඇතුලට ගියා. ඉට පස්සේ දොර ලොක් එක දාලා හැන්ඩ් බැග් එක මෙසේ උඩ්න් තියලා ඇද උඩින් වඩි වුනා...
යමුනා - එන්න පැටියෝ...
අම්මේ එහෙම කතා කරපු ගමන්ම මට නැග්ගා.. මම ඇදෙන් වාඩි උනාම අපි තොලක් දන්න පටන් ගත්තා යමුනා මාව බදාගෙන තොල් කිස් කරනවා. විනාඩි 10ක් විතර අපි කිස් කලා කිස් කරන ගමන් මන් යමුනාගේ පිට හොදට අත ගැවා. දැන් නන් මගේ පයිය නැගලා හොදටම. 
යමුනා - පැටියෝ නැගිටලා ඔය ට්ශර්ට් එක ගලවලා දන්න..
යමුනා ඇදේ වාඩි වෙලා කකුලක් උඩ කකුලක් දාගෙන ඉන්නවා. මම එයා ඉස්සරහා ට්ශ්ර්ට් එක ගලවලා ඩෙනිම් එක පිටින් ඉන්නවා. ඔහම කොහම හරි මගේ කලිසමයි අන්ඩර්වෙයර් එකයි ගැලේව්වා. මම දැන් යමුනා ඉස්සරහා හෙලුවෙන් හිටන් ඉන්නවා. එයා තමා ඇදේ වාඩි වෙලා ඉන්නවා.
යමුනා - එන්න පොඩ්ඩක් මෙතනට.
මම යමුනා ළගට ගිය ගමන් එයා මගේ පයිය මිරිකලා අල්ල ගෙන ටිකක් අතේ ගහන්න ගත්තා.... කෙල්ලේක් මට අතේ ගහන පලවෙනි පාර....
ටිකක් වෙලා යද්දි මගේ පයියේන් බින්දුවක් එවා... 
යමුනා ඒ බින්දුව අගිල්ලකින් අරගෙන මට පෙන්න කටේ දාලා ලෙවකැවා. ටිකක් පයිය අතගාපු යමුනා පයිය යට ඉදන් උඩට ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. ටොපාත් ලෙව කකා පයිය ලේව කැවා. ඉටපස්සේ මගේ පයිය කටට ගන්න පටන් ගත්තා...... යමුනා මගේ පයිය සුප්පු කරද්දි මන් හොදට එයාගේ ඔලුව අත ගැවා..... අන්තිමට නැවැතුවෙ මගේ ඇට දෙකත් සුප්පු කරලා..... සරිය පිටින්ම මගේ පයිය කටට ගත්ත නිසාද මන්දා මට පුදුම සැපක් දැනුනේ......
යමුනා - ඔයා පොඩ්ක් වාඩි වෙන්නකෝ
මම කෙල නැවිච්ච පයියත් අල්ලගෙන ඇදෙන් වඩි වුනා. යමුනා ඇදේන් නැගිටලා ගිහින් එයාගේ සපත්තු දෙක ගලවනවා.... අම්මෝ සරිය පිටින් එයාගේ ඇග දැකලා මම හිමින් අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා.
යමුනා - අතේ ගැහුවට කමක් නැ හැබැයි දැම්ම යවන්න බැ පැටියෝ....
මම - නැ නැ වස්තුව යවන්නේ නෑ.......
යමුනා කන්නාඩි මේසේ ලගට ගිහින් සරියේ ක‍ටු ගලවනවා..... ඉටපස්සේ සාරිය ගලවන්න පටන් ගත්තා. රතු පාට යට සායක් තමා. සරිය ගලවලා හැට්ටෙ ගලවන්න පටන් ගත්තා.
හැට්ටේ ගලවද්දි මට පිටිපස්ස හැරිලා තමා ගැලේව්වේ. යමුනා ඇදලා හිටියේ කීරිම් පාට බ්‍රා එකක්...
මම - බ්‍රා සයිස් එක කියද පැටියෝ ?

යමුනා - 34 සි 

මම - අම්මෝ ලොකුයි නේ.

යමුනා - මම වොශ් එකක් දාගෙන එන්නන් වැඩ පටන් ගන්න. 

මම - අනේ ඔනේ නැ අපි කරමුකෝ...

යමුනා - බැ පැටියෝ දුවිලි පිටින් කරන්න බැ. බස් එකේ නේ අවේ මම කියලා තුවායක් ගන්නනවා....

එක පරටම මානේල් ඇන්ටි දොරට ගහනවා.... නන්ගි පොඩ්ඩක් දොර අරින්න....

යමුනා - පැටියෝ මේ තුවාය ඇද ගන්න.

මම තුවාය ඇද ගද්දි යමුනා ගිහින් දොර අරිනවා...

යමුනා - මොකද්ද අක්කේ කැගහන්නේ..

මනේල් - හරි වැඩේ නේ නන්ගි දුව එනවාලු දැන් ගෙදර.. නිසල්ව යවන්න වෙනවා ඉක්මනට

යමුනා - අද කරන්නේ නැද්ද එතකොට මහා වදයක් නේ.....

මානේල් - කරන්න දේයක් නැ දුව තව විනාඩ් 20ක් යද්දි එයි. කියලා රුම් එකෙන් යනවා..
යමුනා - තද වෙලා වගේ ඇදේ වාඩ් වෙනවා ලු.
මම - අනේ අක්කේ හොදන්නේ නැතුව ගහන්න හොද නැද්ද ?
යමුනා - නෑ මල්ලි දැන් ඔයා යන්න එහේනන්.
මම - අනේ එහේ නන් මට ටිකක් පුකේ අරින්න දේන්නකෝ ඉන්න බැ වස්තුවේ.....
යමුනා ටිකක් කල්පනා කරලා ඇදේ මුනින් අතට හන්සි වුනා.....
යමුනා - ඉක්මනට කරන දෙයක්.... කියලා ටිකක් තරහින් වගේ කිව්වා...
මම තුවාය ගලවලා දාලා ඇදට නැගලා, යට සාය ඉන ගාවට ඉස්සුවා.... කොල පාට පැන්ටි එකක් ඇදලා හිටියේ. පැන්ටිය ගලවලා මන් හිමින් මගේ පයිය පුකේ හිලට බැස්සුවා.......
හිමින් පුකේ අරින්න ගත්තා...
යමුනා කොට්ටේ බදාගෙන හිමින් කෙදිරි ගැවා.

විනාඩි 6ක් විතර අරිද්දි මට යන්න ලන් වුනා.... මන් පයිය එලියට අරන් යමුනාගේ තට්ටම් 2ක උඩට මගේ කැරි ටික යව්වා...

යමුනා අදේ හන්සි වේලා ඉද්දිම මම ටක් ගාලා ඇදගේන යන්න හැදුවා...

යමුනා - පැටියෝ හෙට උදේ 8ට මත් එක්ක යන්න ලැස්ති වෙන්න..

මම - හොදයි වස්තුව කියලා මම කිස් එකක් දීලා ටක් ගාලා උඩට දිව්වා.

යමුනාගේ පස්ස පුරාම මගේ කැරි මට පව් කියලත් හිතුනා... එත් මට කරන්න දෙකුත් නැ නෙ.......

යමුනා උදේ 8 ට යන්නේ කොහේද කියලා ඉලග කතාවෙන් බලමු.............. 

No comments:

Post a Comment

tags

sinhala wela katha xslg welakathasinhala huththa puka hukanawa amma ammata hukanawa welakatha wala katha sinhalasexstories sexylk lakbadu bus jack payya paiya sex katha
wela katha sinhala 2013 welakathasinhala puke arinawa